Les vacunes s'administraran al Casal de la Gent Gran (pg. La Salle) a partir del 16 d’octubre, els dilluns, dijous i divendres. Les persones majors de 60 anys poden reservar hora a l’Hospital de Cambrils, al 977 36 30 74 o a lamevasalut.gencat.cat. També poden demanar cita la resta de grups de risc (personal essencial i embarassades) i, en el cas de la grip, fumadors i infants de 6 a 59 mesos

La campanya de vacunació contra la grip i la Covid-19 per a persones dels grups de risc es portarà a terme a Cambrils a partir del 16 d’octubre al 30 de novembre al Casal de la Gent Gran (passeig La Salle, 13). En cas de necessitat, els cambrilencs i les cambrilenques també es poden vacunar al punt de vacunació poblacional del CAP Llevant, a la ciutat de Tarragona.

Les persones majors de 60 anys poden reservar hora a  partir de l’11 d’octubre per diferents vies: de forma presencial a l’Hospital Lleuger Antoni de Gimbernat de Cambrils, per telèfon al 977363074 i al web lamevasalut.gencat.cat.

També poden demanar hora per començar a vacunar-se la resta de grups de risc: personal essencial, dones embarassades i majors de 60 anys. Com a novetat, tan sols pel que fa a la vacuna antigripal, s’hi inclourà el grup de fumadors i el dels infants de 6 a 59 mesos.

Cal destacar la importància de la prevenció d’aquestes infeccions respiratòries, ja que, durant la tardor i l’hivern és quan més circulen aquests virus. En algunes persones, els virus responsables d’aquestes malalties poden arribar a produir complicacions greus. Vacunar-se, doncs, és vital per reduir la transmissió d’aquestes malalties i per a prevenir-ne complicacions. Trobareu la resposta a les preguntes més freqüents en aquest enllaç.

OCTUBRE (del 16/10 al 31/10)

Dilluns, dijous i divendres MATÍ a la planta baixa del Casal

Dilluns i dijous TARDA a la sala de podologia

NOVEMBRE (del 2/11 al 30/11)

Dilluns MATÍ a la planta baixa del Casal

Dijous i divendres MATÍ a la sala de podologia

Dilluns i dijous TARDA a la sala de podologia