L’alumnat del cicle d’Administració i Gestió de l’INS Ramon Berenguer IV visita l’Arxiu de Cambrils
Els nois i les noies participants han tingut l’oportunitat de conèixer amb més produnditat els processos de gestió documental i digitalització
La funció principal de l'Arxiu Municipal de Cambrils és conservar, organitzar, i gestionar els documents produïts per les diferents dependències de l'Ajuntament, indistintament del suport en el qual hagin estat creats, així com aquells que són d'interès públic o que contenen informació històrica rellevant.
L'arxiu té la responsabilitat de protegir i preservar els documents oficials generats per l'administració municipal, garantint la seva integritat i accessibilitat al llarg del temps.
Igualment promou l'accés als ciutadans i altres entitats als documents d'interès públic, garantint el dret a la informació, dins dels límits establerts per la llei de protecció de dades personals i altres normatives pertinents.
També conserva i divulga els documents que persones, famílies, entitats i empreses dipositen o cedeixen a l'Ajuntament de Cambrils pel seu valor dins del patrimoni de tots els cambrilencs.
Actualment, l'AMCAM treballa en la implementació de la transformació digital de l'Ajuntament de Cambrils i en la descripció de diversos fons documentals que han estat ingressats a l'Arxiu.
Els nois i les noies participants han tingut l’oportunitat de conèixer amb més produnditat els processos de gestió documental i digitalització