Aquest projecte és una aposta de l’Ajuntament en vistes a millorar la gestió i a treballar per un govern més obert envers la ciutadania.
Amb aquest objectiu posem a l’abast de tothom aquesta eina que permetrà que els ciutadans i les ciutadanes ens puguin fer arribar la seva opinió i la del seu entorn.
Escoltarem el que ens hagueu de dir per millorar i retrem comptes de què fem i per què ho fem.
Servei d'assessorament a particulars i a empreses, i atenció a consultes, queixes, reclamacions i denúncies amb cita prèvia, enviant e-mail a omic@cambrils.cat. També pots enviar còpia del full oficial de queixa, reclamació o denúncia presentat a l'empresa o professional, a través de l'email. Atenem de manera presencial tots els dimarts de 9 a 13 hores, al Centre Cívic Les Basses, carrer Roger de Llúria, 33.
Descarregueu-vos el full de queixa, reclamació o denuncia en materia de consum
Full oficial de queixa reclamacio denuncia consum.pdf — 255.7 KB
L'adreça de l'enllaç és: https://consum.gencat.cat/ca/inici