El 20 de setembre es reprenen els cursos d’informàtica bàsica a la biblioteca municipal amb un canvi de format. Cada sessió, d’una hora de duració, estarà dedicada a una formació concreta

  • Categoritzat com: Cultura i Festes
  • Serveis associats: Biblioteca

Els tastets s’adrecen a persones interessades en adquirir els coneixements i les competències informàtiques bàsiques o millorar les seves habilitats en l’ús de programes i serveis d’Internet, que són coneguts però sovint no es dominen.

En sessions independents s’aprendrà a crear un compte de Gmail i com utilitzar-lo, fer la instal·lació i la configuració bàsica del navegador Google Chrome així com usar les funcionalitats més usuals - les baixades, l’ús dels marcadors i com desar les pàgines preferides d’Internet- i també què són els fitxers “.zip”, per a què s’utilitzen i com comprimir o descomprimir.

Els tastets es realitzaran els dies 20 de setembre, 4 i 18 d’octubre, 8 i 22 de novembre i 13 de desembre de 19 a 20 h, a la Biblioteca Municipal. Per a poder assistir caldrà ser major d’edat i inscriure’s prèviament.