El departament vol posar en valor i donar més visibilitat a tota l’activitat que es genera durant tot l’any
- Serveis associats: Biblioteca
Visibilitzar i difondre tota la programació cultural amb una imatge corporativa unificada. Aquests són alguns del objectius del Departament de Cultura de l’Ajuntament de Cambrils a curt termini. I aquesta tardor ja es podran començar a veure els primers fruits. El regidor de Cultura, Jordi Barberà, ha presentat avui el que serà el nou segell identificatiu del departament i un nou mitjà de divulgació i difusió: un diari on apareixeran la majoria d’esdeveniments i activitats que es programin. Ho ha fet acompanyat de tècnics i responsables dels diferents equipaments culturals municipals.
Barberà ha explicat que el que pretén la nova imatge és singularitzar la programació cultural, posar-la en valor i aconseguir que tothom identifiqui el que es fa sota el paraigües de ‘Cambrils Cultura’. El seu creador ha estat el dissenyador gràfic i editor de textos Gerard Joan que ha buscat austeritat en la nova marca, però alhora rigorositat i empoderament.
El Departament de Cultura vol treure pit de tota l’activitat cultural que es fa a Cambrils. Barberà l’ha definit com extensíssima i alhora singular. Però també ha reconegut que de vegades no arriba a tota la població cambrilenca, ja sigui perquè Cambrils és un municipi molt disseminat o perquè hi ha persones que no fan vida al municipi. Aquesta serà la funció del nou diari, integrar tota la programació i arribar a totes les cases, equipaments i establiments comercials.
S’han editat 12.000 exemplars que es bustiaran a tots els habitatges de Cambrils. Aquest nou canal, però, no substituirà els díptics, tríptics i fulletons que s’editen normalment per anunciar esdeveniments o festivals concrets. La seva missió serà donar una visió unificada de tota l’activitat.