Dues televisions han filmat l’arribada dels pescador a la llotja i l’elaboració de plats com el suquet de peix o l’escuma de crema catalana. Divendres l’alcaldessa i el regidor de Turisme els van rebre al Patronat de Turisme.

  • Categoritzat com: Comunicació Turisme

Un grup de periodistes russos han passat dos dies a Cambrils en el marc d’un viatge per tastar la varietat i qualitat gastronòmica de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, organitzat des del Centre de Promoció Turística de Catalunya Moscou, amb la col·laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, l’Ajuntament de Cambrils i els altres municipis inclosos en el programa.

Els periodistes dels programes televisius “Neputevye Zametki” de 1 Canal TV russa i “Ikh Nravy” del Canal NTV, i periodistes dels mitjans escrits Revista “Mini” i Revista “RBC” van arribar a Cambrils divendres per veure l’arribada de les barques de pescadors i visitar la llotja. Tot seguit, l’alcaldessa de Cambrils, Mercè Dalmau, i el regidor de Turisme, Xavi Martí, els van donar la benvinguda al Patronat de Turisme. L’endemà dissabte, els reporters van visitar peixateries, van passejar pel port i van filmar l’elaboració de l’espuma de crema catalana al Rincón de Diego i el suquet de peix a Can Bosch.

Podeu consultar la resta del programa, que va començar el 12 de novembre amb la descoberta de la cuina deltaica a Amposta i va finalitzar el diumenge a Cambrils, amb aquesta nota de premsa.

La dinàmica dels últims anys ratifica que l’arribada del turisme rus al nostre territori està en continu creixement, i que encara no ha tocat sostre, donat que és un mercat en constant desenvolupament, a causa del seu potencial. Rússia té 140 milions d’habitants, dels quals avui en dia només en viatgen 15 milions. En només dos anys, el turisme rus ha passat de ser el desè mercat emissor per a Catalunya a ocupar la sisena posició.

Dins de Catalunya, la Costa Daurada és la destinació líder, on l’estiu passat el mercat rus va superar per primera vegada el britànic, que fins aquell moment havia liderat el rànquing de procedències. Així doncs, accions com aquesta, només fan que posar de manifest la importància del mercat turístic rus.