El seu projecte vol aprofundir en la marca Cambrils i el pla estratègic del patronat de Turisme
- Categoritzat com: Comunicació Turisme
Tres estudiants de tercer curs de Turisme de la Universitat de Ciències Aplicades Inholland han visitat Cambrils per fer un treball de Camp sobre la destinació. Els seu objectiu és aprofundir en la marca Cambrils i entrevistar als turistes per saber què opinen del municipi, en el marc del sòlid programa d’investigació de la universitat.
Les joves han demanat una entrevista al patronat de Turisme per parlar sobre la imatge que vol projectar als seus visitants i sobre el pla estratègic municipal. Les tècniques els han respost totes les qüestions i els han donat un USB amb el pla d’actuacions traduït a l’anglès i totes les publicacions a disposició dels visitants que es fan al patronat, com la guia d’allotjament, la guia de restaurants o la guia de fires.
La Universitat de Ciències Aplicades Inholland és una institució educativa amb més de 32.000 estudiants, 26 grups de recerca, de més de 110 nacionalitats, i aproximadament 2.500 treballadors. Ofereix cursos generals clarament definits i també al voltant de 90 programes de llicenciatura en tots els camps d'estudi: des de la salut a l'economia passant pel turisme i l'educació. A més , Inholland és la llar de vuit programes de mestratge. Els cursos estan orientats a les necessitats del camp professional.