L’activitat està inclosa en el programa Carretera i Manta 2016

  • Categoritzat com: Comunicació Joventut

Tot a punt per l’esquiada a Formigal que organitzen els departaments de joventut de Cambrils, Salou i Vila-seca en el marc del programa Carretera i Manta.

Del 26 al 28 de febrer, els joves de més de catorze anys podran participar d’aquesta activitat. Els joves s’allotjaran a l’Alberg Pirenarium i comptaran amb dos dies de forfait, a més del desplaçament i alguns àpats per un cost de 90 euros. La sortida i l’arribada es farà als tres municipis: Cambrils, Salou i Vila-seca.

Per a més informació i inscripció, els interessats poden acudir als Punts d’Informació Juvenil dels tres municipis.

La propera esquiada serà a Espot

Els aficionats a l’esquí tindran una nova ocasió de participar a les esquiades joves del Carretera i Manta. Serà el cap de setmana de l’11 al 13 de març, en aquest cas a Espot.