La cinquena edició de la campanya se celebrarà el pròxim 19 de setembre i comptarà amb la participació de més de 50 professionals de la barberia, perruqueria i estètica. Els diners recaptats aniran a la campanya Pels valents per la lluita contra el càncer infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu. La iniciativa solidària té l’objectiu de sensibilitzar sobre aquesta malaltia i ser un aparador per impulsar la professió de la barberia.
- Categoritzat com: Comunicació
La cinquena edició de la iniciativa solidària “Deixa’t prendre el pèl” arriba el diumenge 19 de setembre, de 10 a 15h, al Port de Cambrils. Més de 50 professionals de la barberia, de la perruqueria i de l’estètica; tallaran el cabell, afaitaran i arreglaran barbes, pentinaran i faran la manicura. A més, com a novetat d’aquest any, es comptarà amb perruqueria canina per posar guap@ la teva mascota. Els diners recaptats d’aquesta edició aniran adreçats a la campanya Pels valents per SJD Pediatric Cancer Center Barcelona.
Des de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona estan treballant per vèncer al càncer infantil i ho volen fer creant el centre més gran d’Europa i un dels més importants del món: el SJD Pediatric Cancer Center Barcelona. Amb aquest centre es comptarà amb les infraestructures, eines i el valor de grans professionals per a tractar i investigar el càncer infantil.
Aquest és el cinquè any que es duu a terme aquesta iniciativa solidària al municipi, després de la suspensió de l’acte l’any passat amb motiu de la Covid-19. El mateix diumenge al Port, també hi haurà paradetes solidàries, sortejos pels assistents, photocall i música en directe, entre d’altres. Algunes de les activitats es poden veure restringides pel context de la pandèmia en el qual ens trobem immersos.
Aquest any també es podrà demanar cita prèvia per als serveis de barberia, perruqueria i estètica. En breu s’informarà dels establiments col·laboradors on es podrà adquirir merchandising de la campanya. Tota la informació es podrà trobar a les xarxes a través d’Instagram @deixatprendreelpel.oficial i a través de Facebook Deixa’t prendre el pèl.
La iniciativa va néixer el 2016 a partir del coneixement d’un cas de càncer infantil proper de l’impulsor de la campanya i té una doble finalitat. Per una banda l’objectiu és sensibilitzar a la població envers la malaltia del càncer infantil i recaptar diners per a la investigació, i, per l’altra, donar a conèixer l’ofici de la barberia que cada vegada és més reconegut.
En la passada edició del 2019 es van dur a terme 914 serveis de tall de cabell, barberia i manicura. Finalment es van recaptar 18.687,87 euros entre serveis de tall de cabell i barberia, donacions, patrocinadors, merchandising i zona gastronòmica. El repte per l’edició d’aquest any 2021 és superar les xifres de l’edició anterior.