El magazine ‘El món de Cambrils’ i ‘L’Informatiu de Ràdio Cambrils’ continuaran sent els pilars de la graella. L’emissora mantindrà la majoria de programes de producció pròpia i n’estrenarà dos: ‘La normalitat’ i ‘Turisme 360º’.

  • Categoritzat com: Comunicació

Ràdio Cambrils ha posat en marxa aquesta setmana la nova temporada radiofònica. I ho ha fet després d’uns mesos molt complexos degut a la pandèmia del coronavirus, que va provocar la cancel·lació de la majoria de programes de producció pròpia i el tancament de les portes de l’emissora al públic per raons de seguretat.

La programació de Ràdio Cambrils seguirà basant-se en la informació, l’actualitat i l’entreteniment. El magazine ‘El món de Cambrils’ i ‘L’Informatiu de Ràdio Cambrils’ continuaran sent els pilars de la graella, per tal d’apropar tota l’actualitat de Cambrils a la ciutadania i donar veu a persones relacionades amb el municipi.

L’altre base de l’emissora seran els col·laboradors, que per segona temporada superaran la trentena, i que participaran en l’emissora amb l’elaboració de programes, a través de seccions dins de ‘El món de Cambrils’ o com a tertulians.

Pel que fa als programes de producció pròpia, continuaran sent una dotzena, ja que es mantenen la majoria dels que van començar la temporada passada. Però també hi ha lloc per a dues novetats: ‘La normalitat’, un espai sobre diversitat funcional i el món social i associatiu dirigit per Xavier Nogués; i ‘Turisme 360º’, un programa sobre turisme que anirà a càrrec de Lourdes Bujalance. La graella també incorporarà una tercera novetat, ‘L’alternativa’, que és un espai produït per la Nova Ràdio de Reus que també emetrà l’emissora cambrilenca.

Per altra banda, Ràdio Cambrils comença la nova temporada, la segona des de la reobertura de l’emissora pública, completament adaptada al context actual de la pandèmia del coronavirus. S’han establert uns estrictes protocols de seguretat que han de complir els treballadors/es, els col·laboradors/es i totes les persones convidades, amb l’objectiu d’evitar la propagació de la Covid-19 a les instal·lacions. La capacitat de l’estudi també s’ha vist reduïda amb l’objectiu de respectar la distància de seguretat entre les persones.

Tots aquests canvis no han d’afectar la qualitat del servei per als oients. El director de Ràdio Cambrils, Adrià Muñoz, ha afirmat que l’objectiu d’aquesta nova temporada és continuar consolidant el servei de radiodifusió i seguir creixent a tots els nivells a fi d’enfortir l’arrelament entre l’emissora i la ciutadania.