La investidura ha comptat amb els vots a favor dels 6 regidors i regidores del grup municipal de NMC, els 3 del PSC, i els 2 del PP
- Categoritzat com: Alcaldia
Oliver Klein ha estat escollit aquest matí nou alcalde de Cambrils amb els 11 vots a favor dels components dels grups municipals del Nou Moviment Ciutadà (6), Partit Socialista de Catalunya (3) i Partit Popular (2).
En el seu discurs d’investidura, Oliver Klein ha agraït la confiança dels grups que li donen suport, i ha avançat que hi ha un principi d’acord entre les tres forces per formar govern. L’alcalde ha assegurat que entra amb “força, ganes i valentia per treballar molt per tirar en davant en una situació complicada”, ha demanat paciència durant les primeres setmanes i ha assegurat que s’hi “deixarà la pell” perquè “Cambrils s’ho mereix”.
Oliver Klein també ha afirmat que no era un dia per fer retrets sinó per mirar endavant i ha reflexionat sobre les línies que guiaran el full de ruta del nou govern. En aquest sentit, ha fet menció a la presència al Ple de la protesta dels treballadors i treballadores municipals i ha assegurat que aquest és un dels primers temes que s’han de solucionar.
Finalment, el nou alcalde ha fet referència a “la crisi del sistema democràtic i de la pràctica política” i ha destacat la seva aposta pel municipalisme “perquè el principal objectiu ha de ser la ciutadania i no els partits”.