Entre altres funcionalitats, el nou web permet millorar la coordinació interna, difondre els menús i les ofertes i oferir als clients un sistema de reserves online
- Categoritzat com: Comunicació Turisme
Les segones Jornades del Romesco de Cambrils arriben amb novetats tecnològiques. El regidor de Turisme, Xavi Martí; el representant de l’Associació de Restauradors de Cambrils, Ángel Pérez, i el director de l’empresa Veziko.com, Rafa Liñán, han presentat avui la plataforma que a partir d’ara s’utilitzarà per coordinar i promocionar les iniciatives gastronòmiques de Cambrils.
Entre altres funcionalitats, el nou web permet millorar la comunicació interna, difondre els menús i ofertes i oferir als clients un sistema de reserves online. Els restauradors i el patronat han utilitzat per primera vegada aquest sistema de coordinació i comunicació per preparar les Jornades del Romesco, que se celebraran del 24 d’abril a l’11 de maig.
Durant la roda de premsa, Xavi Martí ha destacat l’aposta per una eina de treball pionera i amb grans potencialitats que facilitarà molt l’organització de les iniciatives gastronòmiques i en millorarà la comunicació i la promoció. A continuació, Pérez ha explicat que www.romescocambrils.com ajudarà a promocionar les restaurants tant col·lectivament com individualment. “Permet una interacció diària i en temps real amb els clients que ens obre moltes portes”, ha afirmat. Finalment, el director de Veziko ha fet un repàs a la plataforma i ha assegurat que els restauradors la poden utilitzar i actualitzar fàcilment des de qualsevol dispositiu mòbil.
La plataforma té un espai intern i una web pública. Per una banda, la intranet permet als restauradors confirmar directament la seva participació a les jornades i enviar els menús a través d’un compte intern. A més, els participants tenen accés a recomanacions de tasques a realitzar per millorar la seva promoció i construir una base de dades de clients.
Per l’altra, el web de promoció de les jornades www.romescocambrils.com s’ha ideat amb similituds a un canal de televisió. D’aquesta manera es pot projectar a l’Oficina de Turisme per fer difusió dels menús i ofertes dels restaurants participants. És un web molt dinàmic que presenta una seqüència de menús perquè els clients puguin comparar i escollir segons les seves necessitats. A més a més, també s’hi publiquen els comentaris dels comensals que utilitzin a Twitter el hashtag #romescocambrils i serà el lloc per a participar al sorteig de dues estades en família al Parc d’Atraccions de Port Aventura. Només caldrà introduint el número de tiquet del restaurant.
El web s’actualitzarà constantment amb les diferents activitats i està pensat perquè els mateixos restauradors es converteixin en els millors portaveus i les promocionin entre la seva clientela. Amb aquest objectiu, la plataforma servirà per facilitar recursos i suggerir als participants que facin accions per promocionar les jornades al mateix web i a les xarxes socials. Els restauradors, en connectar-se amb el mòbil al seu compte veuran recomanacions que poden fer en cada moment, des d’informar del sorteig de dues estades al Parc d’Atraccions de Port Aventura durant les Jornades a www.romescocambrils.com fins a compartir el seu menú a Facebook.