El passeig de les Palmeres serà el camp base de la prova esportiva. Els participants podran escollir entre córrer, nedar o pedalejar. Els diners recaptats es destinaran íntegrament a la Fundació Noelia i la Fundació Esclerosi Múltiple.

  • Categoritzat com: Comunicació
  • Serveis associats: Cambrils Esport

La tercera edició de la cursa 100% solidària Sosciathlon se celebrarà a Cambrils diumenge, 8 d’octubre, i recollir diners per la Fundació Esclerosi Múltiple i la  Fundació Noèlia (nens contra la distròfia muscular congènita). Tot el que es recapti, ja sigui dels participants, de les donacions on-line "Dorsal 0" i de les donacions del mateix dia de les curses populars, serà destinat íntegrament a les dues entitats escollides.

L’esdeveniment està organitzat per l’associació solidària esportiva Sosciathlon i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cambrils. Més enllà de les finalitats solidàries, la celebració de la prova va en la línia de potenciar Cambrils com a municipi certificat en destinació de turisme esportiu, un dels principals objectius de l’Ajuntament de Cambrils a través del Departament d’Esports i el Patronat de Turisme.

La Sosciathlon no és una triatló ja que els participants hauran escollir només una de les tres modalitats esportives: córrer, nedar en aigües obertes o pedalejar en BTT. Per adaptar-se al màxim a tots els perfils, hi haurà recorreguts de diferents i fins i tot curses específiques infantils en el cas de la natació i la cursa a peu.

Programa

Natació:

- 9.30h cursa natació 4km (de Vilafortuny al Nàutic)

- 10.00h cursa natació  2km (del Cavet al Nàutic)

- 11.00h cursa natació 400m (nens/espigó costa club Nàutic)

Bicicleta:

- 9.30h cursa bicicleta 10km i 20k (sortida Parc del Pescador - vial de cavet, tipus bicicletada)

Cursa a Peu:

- 11.00h cursa a peu 5km i 10km (Sortida: Passeig Palmeres direcció Horta Sta. Maria)

- 12.00h cursa a peu 500m (nens/es, davant Passeig Palmeres)

Activitats paral·leles al passeig de les Palmeres

Paral·lelament a les curses, que no seran competitives, hi haurà activitats durant tot el matí pels esportistes, els acompanyants i tothom que es vulgui acostar al passeig de les Palmeres. El programa inclourà, entre altres, actuacions geganteres, una sortida de Harley Davidson, l’autobús del Banc de Sang i Teixits, les paradetes de les entitats solidàries i activitats pels més petits. L’associació segueix recollint taps de plàstic per la Fundació Noelia i mòbils i tablets en desúss per l’Aliança espanyola de famílies de von Hippel – Lindau.