La Unitat de Relacions amb la Ciutadania (URC) ha obert una nova línia de telèfon mòbil per millorar la comunicació no urgent amb entitats ciutadanes i representants d’establiments turístics, entre altres. L’objectiu és aconseguir una relació més directa i continuada per donar avisos i fer seguiment dels temes.

  • Categoritzat com: Comunicació Seguretat ciutadana Policia Local
  • Serveis associats: Policia

La Unitat de Relacions amb la Ciutadania (URC) ha obert una nova línia de telèfon mòbil per millorar la comunicació no urgent amb entitats ciutadanes i representants d’establiments turístics, entre altres

L’objectiu és aconseguir una relació més directa i continuada per donar avisos i fer seguiment dels temes 

La Unitat de Relacions amb la Ciutadania (URC) de la Policia Local de Cambrils ha posat en marxa una nova línia de telèfon mòbil per millorar la comunicació no urgent amb presidents d’associacions de veïns, d’entitats culturals, esportives, ONG’s,  associacions comercials i empresarials, o directors d’hotels i càmpings, entre altres.

A més de les trucades,  el nou telèfon permet una relació directa i gratuïta. Els agents fan servir el servei de missatges curts SMS i especialment l’aplicació de missatgeria mòbil WhatsApp per comunicar-se amb els representants veïnals i els responsables d’establiments turístics. A més, també  l’utilitzen per fer seguiment de temes puntuals amb ciutadans concrets que tenen un procés de mediació obert.

L’aplicació és molt útil per donar i rebre avisos i informacions, amb la possibilitat de complementar-ho amb imatges, i fer seguiment dels temes.  

El regidor de Governació, Dani Milán, ha afirmat que cal aprofitar tots els instruments possibles per millorar la comunicació i oferir un servei més proper i eficient. El regidor ha explicat que en els darrers dies s’han realitzat diverses proves amb resultats molt positius, com pe exemple donar informació sobre el pas de la Vuelta Ciclista a Espanya per Cambrils.