Els i les agents reforçaran la plantilla durant 6 mesos per poder prestar millor els serveis i afrontar els reptes derivats de la Covid-19. Els seleccionats han realitzat una formació específica i un pla d’acollida per conèixer millor el municipi i el funcionament del cos. Les proves teòriques i pràctiques de la nova borsa es van haver de retardar per la pandèmia.

  • Categoritzat com: Comunicació Seguretat ciutadana Policia Local
  • Serveis associats: Policia

La Policia Local de Cambrils ha reforçat la plantilla amb la incorporació de set agents interins, que sumats als quatre que ja es trobaven treballant, donaran suport en els diferents serveis de la temporada de tardor-hivern.

L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza: el regidor de Protecció Ciutadana, Lluís Abella, i el cap de la Policia Local, Josep Muñoz, han donat la benvinguda als nous i noves policies aquest matí a la Sala de Plens.

Aquestes incorporacions permetran prestar els serveis amb més garanties i afrontar millor els reptes derivats de la situació sanitària, com els serveis d’informació i control pel compliment de les mesures de prevenció.

Les proves de selecció de la borsa d’interins, que habitualment es realitzen abans de l’estiu, es van haver de retardar per la pandèmia i finalment es van portar a terme a finals de juliol. Posteriorment, els i les millors aspirants van seguir una formació específica i un pla d’acollida que els permet conèixer millor el municipi i l’organització interna del cos.

L’anterior borsa d'agents interins ja estava pràcticament esgotada i només disposava de quatre persones. Amb aquesta nova borsa de treball, amb una validesa de 2 anys, s’han pogut cobrir les altres set places d’interins i la resta de persones aspirants aprovades quedaran a la llista per les necessitats que puguin sorgir.

D’altra banda, properament l’Ajuntament de Cambrils té previst convocar oposicions de funcionaris de carrera de la Policia Local per cobrir places pendents de reposar i ampliar la plantilla amb places de nova creació.