La setmana del 7 de desembre es realitzaran les dues activitats del cicle: ‘Corrandes amb D.O.: in vino veritas’ i ‘Llibretast’

• Categoritzat com: Comunicació Cultura i Festes
  • Serveis associats: Cultura Biblioteca

L'any 2013 el Servei de biblioteques de la Generalitat de Catalunya va iniciar el projecte "Biblioteques amb Denominació d’Origen" amb l'objectiu d’impulsar al territori una activitat dinamitzadora de l’espai bibliotecari a partir dels eixos: vi, literatura i d’altres accions de maridatge artístic i vinícola.

Enguany el mes de desembre torna a estar dedicat a la DO Tarragona i les biblioteques de Cambrils, Tarragona, Torredembarra i Vila-Seca ofereixen un ampli ventall de propostes que compten amb la col·laboració de diverses entitats.

Durant tot el mes es faran recomanacions de lectura i de cinema relacionades amb el vi a través del Pinterest, del Bloc, del Facebook, del Twitter de la biblioteca i una nova guia de lectura.

Dimecres 9 de desembre a les 19 hores tindrà lloc Corrandes amb D. O.: in vino veritas’, espectacle per adults de cançó de text improvisat creat per que la cultura del vi en sigui la protagonista, a càrrec de la companyia Corrandes són corrandes, amb músiques tradicionals de la Catalunya Vella i patrocinat pel Servei de biblioteques.

Divendres 11 de desembre a les 19 hores es realitzarà l’activitat per adults Llibretast, maridatge de vins i literatura, amb lectures en veu alta de fragments de  la literatura sobre el vi combinades amb un tast de vins presentats per l’enòloga Pepa Menchón que comptarà amb la col·laboració de l'Antena del Coneixement del Campus Extens de la URV a Cambrils i DO Tarragona.

Podeu obtenir més informació a través d’aquest enllaç