La vetllada literària comptarà amb petits tastets de lectures i recomanacions literàries, a més d’actuacions musicals de l’Escola Municipal de Música de Cambrils

  • Categoritzat com: Comunicació Cultura i Festes
  • Serveis associats: Biblioteca

La Biblioteca de Cambrils s’afegeix aquest 2015, any de les Biblioteques, per primera vegada, a la celebració de la Revetlla de Sant Jordi el proper 22 d’abril, a partir de les 19 hores, a la segona planta.

L’acte s’iniciarà amb un actuació musical per part del quartet de corda de l’Escola Municipal de Música compost per Marcel Gutiérrez, Pedro Guillen, Guillem Álvarez i Ferran Ballesté que interpretaran ‘Humoresque’ d’A. Dvorack.

A continuació aquesta vetllada cultural i literària comptarà amb al participació dels membres de tots els clubs de lectura de la Biblioteca els quals faran un tastet de lectures i recomanacions literàries. També està prevista la intervenció de dos dels autors que participaran a les trobades del club de lectura adult del proper curs, Jordi Ledesma i Lluïsa Piñol.

En acabar, serà el torn del Quartet de flautes de l’escola Municipal de Música compost per Juan Manuel Luque, Núria Pérez, Sandra Pallarès i Isabel Serra qui interpretaran Adagio-Allegro de G. PH. Telemann.

La III Revetlla de Sant Jordi a la Biblioteca clourà amb un brindis final entre tots els assistents.

La Biblioteca solidària amb la Marató de Sang

El Banc de Sang i la Biblioteca col·laboren per donar a conèixer la importància de donar sang i ho fan amb la iniciativa de l'hora del conte ‘Els superherois de la sang’ a càrrec de Montse Parra. S'espera que d'aquesta manera les famílies se sentin més motivades a participar en la Marató de donacions que es farà el proper 29 d'abril.

Aquest acte tindrà lloc el mateix dia 22, a les 18 hores, a la planta baixa de la Biblioteca.