L’alcalde, Oliver Klein, ha saludat als nens i nenes a l’entrada de la casa consistorial. Els nens i nenes de P3, P4 i P5 estan portant a terme un projecte pilot sobre la Festa Major.
- Categoritzat com: Comunicació Alcaldia
Un total de 120 nens i nenes de les 5 classes de P3, P4 i P5 de l’escola institut Joan Ardèvol de Cambrils s’han desplaçat avui a l’Ajuntament per veure de prop els gegants Pere i Camí, que estan exposats al vestíbul de la casa consistorial, i cinc nanos que ha portat per l’ocasió la Colla Gegantera Tota l’Endenga.
Durant la visita, l’alumnat ha pogut ha pogut parlar amb l’alcalde, Oliver Klein, i treballar un projecte sobre la Festa Major que estan portant a terme a l’aula com a prova pilot per implementar-lo a partir del curs vinent.
Entre altres activitats, els nens i nenes han mesurat l’alçada dels gegants i han conegut millor la seva història i característiques. A més, cada classe s’ha emportat un exemplar del llibre Cambrils Festiu per poder treballar a l’aula tots els elements del seguici cambrilenc.