Els municipis de de Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca, i PortAventura World també impulsen conjuntament una campanya publicitària a televisió, l’enregistrament d’un programa especial i una acció de publicitat exterior als autobusos urbans. L’objectiu d’aquestes accions és fidelitzar un dels visitants més fidels de les destinacions de la Costa Daurada i captar nou públic objectiu.
- Categoritzat com: Comunicació Turisme
L’Aliança Turística, formada pels municipis de Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca, i PortAventura World es promociona del 12 al 14 de maig a la fira Aratur de Saragossa.
Aquesta acció promocional forma part d’una completa acció de màrqueting i comunicació que inclou, a més de la fira, una campany a publicitària a televisió, l’enregistrament d’un programa especial als municipis i una acció de publicitat exterior als autobusos urbans de la capital aragonesa.
L’objectiu d’aquestes accions és fidelitzar un dels visitants més fidels de les destinacions de la Costa Daurada i captar nou públic objectiu mitjançant la mostra de la gran oferta turística i d’oci, enfocada principalment a famílies, que poden trobar en un radi de pocs quilòmetres.
La fira Aratur, el saló aragonès del turisme, aplega al Palau de Congressos de Saragossa més de 50 destinacions nacionals i internacionals, amb més d’una cinquantena d’activitats d’oci.
Precisament l’edició d’enguany arriba amb una forta aposta per la dinamització de la fira amb més jornades i activitats. En aquest sentit, Aratur compta amb show cookings, degustacions, talles, conferències i sortejos en un saló que està dirigit a tots els públics i es pot visitar de manera gratuïta.