L’àrea s’ha unificat i obert amb l’eliminació d’una tanca perimetral de xiprers i un tancat metàl•lic. També s’han fet una poda de sanejament i s’ha aclarit la pineda.
- Categoritzat com: Comunicació Sostenibilitat
L’alcaldessa de Cambrils, Mercè Dalmau, ha visitat avui al matí l’arranjament de la nova zona verda existent al barri de la Dorada, acompanyada del regidor de Serveis, Antonio Laguna, i la regidora de barri, Marta Borràs, així com pels tècnics municipals.
La brigada municipal ha remodelat la zona verda situada al carrer Cesar Martinell, entre els carrers Burgos i Constantí. Amb aquesta actuació, La Dorada guanya un espai que fins ara estava desaprofitat.
La millora ha consistit principalment en unificar l’àrea, eliminar tanques per obrir-la i fer una poda de sanejament dels pins i aclarir la pineda.
La parcel·la estava dividida en dues parts. Per una banda una pineda amb uns 90 exemplars de pi blanc, envoltada perimetralment per un tanca metàl·lica. I per l’altra, una zona verda de gespa i arbres rodejada i limitada per xiprers. Amb l’eliminació tant de la tanca metàl·lica com dels xiprers que resseguien el carrer Cesar Marinell, s’ha millorat l’accés i la integració de l’àrea a la urbanització.
L’actuació s’ha completat amb la instal·lació d’un nou tram de tanca de fusta de talús que limita la pineda a la banda de la riera, continuant la ja existent a al zona de la gespa.