La mesura s’engega com a prova pilot per alguns tràmits per evitar desplaçaments i agilitzar l’atenció ciutadana

  • Categoritzat com: Benestar Social i Inclusió

L’Ajuntament de Cambrils ha millorat l’atenció ciutadana a Serveis Socials amb la implementació de la firma amb tauleta tàctil. D’aquesta manera, el departament de Benestar Social, que s’ubica al carrer Sant Plàcid, podrà rebre la documentació directament i no caldrà que les persones interessades es desplacin.

Aquestes tauletes faciliten la gestió tant per a les persones usuàries com per als i les professionals que les atenen, ja que abans de la seva implementació calia personar-se a Benestar Social i després anar a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de la plaça de l’Ajuntament. Així doncs, es disminueix el temps de tramitació i alhora es descarrega de treball l’OAC.

La nova aplicació informàtica ha arrencat com a prova pilot i de moment només s’utilitza per alguns procediments, però l’Ajuntament preveu ampliar-la progressivament amb més tràmits.

Aquest era un dels projectes de millora que tenia en cartera el Departament de Benestar de l’Ajuntament de Cambrils, i s’ha posat en marxa aquest maig amb el suport de Noves Tecnologies. L’Ajuntament de Cambrils ha anunciat que continuarà invertint en tecnologia per millorar l’atenció i l’eficiència dels serveis municipals.