L’alcaldessa Camí Mendoza els ha rebut aquest migdia al Saló de Plens de l’Ajuntament i els ha agraït els serveis prestats durant tots aquest anys. Els homenatjats són Jose Manuel Rubio (Policia), Josep Espelta (Brigada) i Maite Garcia (Intervenció).
- Categoritzat com: Comunicació Alcaldia
L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, ha presidit avui l’acte d’homenatge als tres treballadors municipals que s’han jubilat o es jubilaran durant aquest 2016. L’acte també ha comptat amb la presència de la majoria de regidors del consistori, companys de feina i familiars que els han volgut acompanyar en aquest dia tan especial.
L’alcaldessa ha agraït a Jose Manuel Rubio de la Policia, Josep Espelta de la Brigada Municipal i Maite Garcia d’Intervenció la seva tasca de servei als ciutadans de Cambrils durant tants anys i els ha lliurat una placa commemorativa i un llibre.
El primer homenatjat ha estat el caporal Jose Manuel Rubio, que s’ha jubilat després de 38 anys a la Policia Local de Cambrils. Rubio va entrar al cos durant la transició, prenent el relleu als funcionaris de l’era franquista, en un moment dur i complicat, amb un gran increment de la delinqüència, amb pocs recursos però molta voluntat. L’alcaldessa ha parlat de la seva proximitat i la seva capacitat per resoldre conflictes i atendre situacions complicades. “De l’ús de la paraula i el diàleg, en vas fer les teves principals i millors armes”, ha afirmat Mendoza.
El segon en recollir la placa i el llibre ha estat Josep Espelta, que ha format part de la Brigada Municipal durant més de 27 anys. L’alcaldessa ha aprofitat l’ocasió per recordar algunes anècdotes que denoten el seu caràcter afable. Els seus companys de la brigada destaquen especialment els seus valors i el defineixen com una persona treballadora, entranyable, humanitària, responsable, noble, predisposat i amb una gran estima per Catalunya.
I, finalment, li ha tocat el torn a Maite Garcia, que és la que ha treballat més anys a la casa de la vila. Va entrar a l’Ajuntament el dia 1 de febrer de 1969 amb encara no 16 anys i es jubila demà dia 21 de desembre. Durant els quasi 48 anys que ha estat a l’Ajuntament ha viscut grans canvis a tots els nivells i s’ha convertit en un referent al departament d’Intervenció. L’alcaldessa ha assegurat que forma part de la memòria econòmica de l’Ajuntament i que segur que la tindrem molt present i molts cops direm “Ves, això ens ho diria la Maite”.