L’oficina d’atenció municipal, en col·laboració amb l’Agència Tributària, funcionarà del 10 de maig fins al 2 de juliol

  • Categoritzat com: Comunicació Hisenda

L’Ajuntament de Cambrils  col·labora, una vegada més, amb l’Agència Tributària en la campanya de la Renda 2017 amb un servei d’atenció a la ciutadania. Aquest servei s’amplia per aquesta campanya, duplicant el mitjans personals per a la confecció de les declaracions de renda.

 

L'Ajuntament posa  disposició dels cambrilencs i cambrilenques una oficina d’atenció i el personal per tal de poder donar el servei d’assistència en la confecció de les declaracions d’IRPF i confirmació i modificació de l’esborrany de la declaració.

 

La campanya  de la renda 2017 presencial començarà el dia 10 de maig i va acabarà el 2 de juliol.

 

Amb aquest punt d’atenció presencial a l’Ajuntament evita que els cambrilencs i cambrilenques s’hagin de desplaçar fora del municipi, i el fet de duplicar els mitjans personals, farà que es puguin beneficiar d’aquest servei el doble de ciutadans dels que ho feien fins ara.

 

Des d’avui els interessats poden demanat cita prèvia als telèfons habilitats.

 

Cita prèvia Campanya de la Renda 2017 (des del 8 de maig)

Telèfon: 901 22 33 44 – 91 553 00 71 (atenció personal).

Horari: de dilluns a divendres, de 9h a 19h.

 

Cita prèvia Campanya de la Renda 2017 (des del 4 d’abril)

Telèfon: 901 12 12 24 – 91 535 73 26 (servei automàtic - LI TRUQUEM).

Horari: de dilluns a diumenge, les 24h.