L’antiga escola taller serà reformada amb l’objectiu de crear un punt de trobada del barri. La regidoria de Relacions Cíviques ja fa mesos que treballa amb la idea de recuperar aquest espai municipal que havia quedat en desús.
- Categoritzat com: Comunicació Participació ciutadana
L'antiga escola taller del Molí de la Torre es convertirà en un centre cívic. L’Ajuntament de Cambrils ha pres aquesta decisió després que l’associació de veïns del Molí de la Torre sol·licités poder donar un nou ús veïnal a aquest espai. Per posar fil a l’agulla, el passat 24 de setembre, la regidora de Relacions Cíviques, Laura Mellau, i el regidor de barri, Ramon Llobet, van mantenir una reunió amb l’associació de veïns.
La regidoria de Relacions Cíviques, que gestiona la xarxa de centres cívics del municipi, ja fa mesos que treballa amb la idea d’arranjar i tornar a donar utilitat a aquest espai municipal que havia quedat en desús. Actualment, des del departament s’està redactant un informe dels nous usos i del conveni de gestió de l’equipament.
Laura Mellau ha explicat que l’objectiu de la readequació de l’equipament és crear “un punt de trobada del barri que permeti crear comunitat”. Està previst que el nou centre cívic Molí de la Torre es pugui inaugurar la setmana de Reis i començar amb el programa d’activitats que l’associació de veïns està preparant.
Actualment Cambrils disposa de quatre centres cívics i espais veïnals - Vilafortuny, les Basses, Nou Cambrils i la Llosa-, alguns gestionats per associacions de veïns i entitats del municipi, i altres directament des de l’àrea de Participació. Tots ells gaudeixen d’un alt índex d’ús i activitats programades i són valorats amb gran satisfacció per part dels usuaris.