Els actes tindran lloc els vespres dels dijous i dissabtes de juliol i agost. També s’han presentat les activitats de ioga, nòrdic walking i les visites guiades teatralitzades.

• Categoritzat com: Comunicació Cultura i Festes Turisme
  • Serveis associats: Cultura

Amb la voluntat de crear una oferta cultural i festiva que sigui un atractiu més per a Cambrils aquest estiu 2020, el Departament de Cultura i Festes de l’Ajuntament de Cambrils i el Patronat Municipal de Turisme han presentat “Cambrileja l’estiu”, una programació variada durant juliol i agost que s’adapta a les circumstàncies especials derivades de la Covid-19.

Les activitats culturals i lúdiques s’han programat en format de carrer per tal d’apropar els espectacles als cambrilencs i les cambrilenques i a la ciutadania que ens visita o estiueja a Cambrils.

Els espectacles musicals i d’arts escèniques seran itinerants i seguiran diverses rutes pels carrers de Cambrils, amb l’objectiu d’evitar concentracions de persones, que es puguin mantenir distàncies de seguretat i alhora, diversificar espais.

Així, tots els dijous i dissabtes dels mesos de juliol i agost, a les 20h, cambrilejant per Cambrils es podrà gaudir de sorpreses culturals i festives.

Cambrilejar: verb intransitiu. Caminar a l’estiu pels carrers de Cambrils, a poc a poc, per diversió i sense una meta fixada.

JULIOL

Dissabte, 29

PICCOLA ORQUESTRA

TRAÜT Cia

Paral·lelament, des del Patronat de Turisme s’han programat activitats esportives, com ioga a la platja o nòrdic walking, o més lúdiques com les visites guiades teatralitzades, aquest any gratuïtes:

El nòrdic walking tindrà lloc els dilluns des del 6 de juliol al 31 d’agost: a les 8h30 bateig i a les 9h inici de l’activitat davant l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils. Les inscripcions es poden fer enviant Whatsapp al 679996951 o e-mail a ennaturat@gmail.com, indicant nom, telèfon de contacte, dia de l’activitat, número de participants i si es realitzarà l’activitat de bateig prèvia. L’activitat és gratuïta, prèvia inscripció i amb places limitades.

L’activitat de ioga es realitzarà els dimarts i divendres des del 3 de juliol al 28 d’agost: a les 20h durant el juliol i a les 19h30 a l’agost, a la platja de la Llosa, davant l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils. L’activitat és gratuïta.

Les visites guiades teatralitzades tindran lloc els dilluns al barri antic (19h en català i 20h en castellà) i els dimecres al barri del port (19h en català i 20h en castellà). Les inscripcions es poden realitzar a l’Oficina de Turisme o al telèfon 977.79.23.07.

A més, també es podrà gaudir de les visites al equipaments museístics de Cambrils i de les exposicions temporals.