21.318 persones formen el cens electoral a Cambrils
- Categoritzat com: Comunicació
L’Ajuntament de Cambrils informa sobre els canvis que es produiran als col·legis electorals per a les eleccions al Parlament de Catalunya del proper diumenge.
Totes les persones que votaven al Centre Cívic de Nou Cambrils hauran d’anar a votar al nou col·legi electoral que estarà situat al Col·legi La Bòbila.
D’altra banda, totes les persones del districte 2 secció 2 (zona Rambla Jaume I fins el carrer València), hauran d’anar a votar al nou col·legi electoral, situat a la llar d’infants La Galereta (c/ Colom, 32). La resta de persones continuaran votant al mateix col·legi electoral, c/Colom, 22.
A banda dels canvis en l’Escola La Bòbila i la Llar d’Infants La Galereta, la resta de col·legis electorals es mantenen sense canvis. Estaran ubicats al Centre Cultural, Escola Joan Ardèvol, Institut Cambrils, Centre Cívic Les Basses, c/Colom 22, Escola Cambrils, Escola d’Hoteleria i Escola Guillem Fortuny.
El cens electoral de Cambrils compta amb 21.318 persones.
La cita electoral ocuparà prop d’una cinquantena de persones de l’Ajuntament de Cambrils (representants de l’Administració, brigada, personal de secretaria i Policia Local, entre d’altres) per assegurar el correcte desenvolupament de la jornada.