Socorristes, agents de zona blava i recepcionistes d’hotels són alguns dels col·lectius que han participat en les sessions sobre els atractius i serveis de la ciutat. L’objectiu és que siguin uns bons ambaixadors i amfitrions de la destinació.
- Categoritzat com: Comunicació Turisme
Socorristes, agents de zona blava i recepcionistes d’hotels són alguns dels col·lectius que han participat en les sessions sobre els atractius i serveis de la ciutat
L’objectiu és que siguin uns bons ambaixadors i amfitrions de la destinació
El Patronat de Turisme de Cambrils ha ofert tres xerrades en el marc del Pla Amfitrions per donar a conèixer els principals atractius i serveis turístics de la ciutat als agents municipals i d’empreses privades que interactuen amb els turistes i excursionistes. L’objectiu de la iniciativa, que es porta a terme per cinquè any consecutiu, és que els participants siguin uns bons prescriptors i ambaixadors del municipi.
Les sessions s’han portat a terme al Centre Cívic les Basses entre divendres i avui i s’han adreçat a policies, socorristes, recepcionistes, taxistes, cambrers, personal de serveis complementaris, botiguers i tots aquells col·lectius poden oferir en algun moment de la seva jornada informació turística.
Durant les jornades formatives, que han comptat amb una trentena de participants, les tècniques del patronat han fet especial incidència en la necessitat de ser capaços de donar un servei de qualitat al turista per diferenciar-nos d’altres destinacions. En aquest sentit, han explicat que el turisme és transversal i directa o indirectament afecta a tots els cambrilencs, que practicar l’empatia és clau a l’hora de donar una atenció de qualitat i fidelitzar i que tots els que interactuen amb els visitants en algun moment de la seva estada formaran part del pack d’experiències que s’emportaran els turistes.
Les xerrades han servit per fer un repàs als atractius turístics de Cambrils i donar informació sobre l’oferta d’oci, des del trenet turístic fins els espectacles d'animació infantil, passant per les visites guiades del Museu d'Història, els serveis adaptats a persones amb discapacitats físiques o psíquiques o l’oferta complementària d’oci de les platges, entre altres.