Quatre grups de Brasil, Alemanya i Espanya han tingut ocasió de conèixer en primera persona els atractius de la destinació

  • Categoritzat com: Comunicació Turisme

La recuperació dels viatges de familiarització d'agents de viatges i tour operadors és una de les millors noticies aquesta temporada i una gran oportunitat de promoció per a Cambrils. En els darrers dies quatre grups de procedències tan diverses com Brasil, Alemanya i Espanya han tingut ocasió de conèixer en primera persona els atractius de la destinació.

El Patronat de Turisme de Cambrils ha pogut compartir amb els agents de viatges recursos turístics com la gastronomia, la nàutica, el cicloturisme, las platges, el barri antic i el Parc Samà.

En aquesta ocasió, els agents de viatges han marxat amb una imatge molt complerta de l'oferta i la col·laboració públic privat de Cambrils, de la mà de l'hotel Sol Port Cambrils, PortAventura World, el Patronat de Turisme de la Diputació i l'Agència Catalana de Turisme, promotors dels famtrips, i gràcies a la col·laboració de Nàutic Parc, Rodabike i el Parc Samà.

La Capital Gastronòmica de la Costa Daurada continua posicionant el turisme familiar, el turisme esportiu i sobretot el turisme gastronòmic en l'epicentre dels arguments d'atracció del municipi.

La primavera sempre és època de famtrips i a aquests quatre grups que s'han concentrat en pocs dies els seguiran molts altres amb els quals ja s’està treballant des del Patronat de Turisme de Cambrils.