És un servei d’atenció transversal del Departament de Salut i el d’Activitats per donar suport a la reobertura d’activitats

  • Categoritzat com: Comunicació Salut pública

El nou servei d’atenció per a establiments de l’Ajuntament de Cambrils ja ha respost més de 40 consultes sobre els requisits que cal complir en les diferents fases de desconfinament i de la «nova normalitat». El servei s’ofereix des del passat dilluns, 11 de maig, a través del correu electrònic activitats.salut.covid19@cambrils.org, gestionat transversalment per personal de dos departaments municipals: Salut i Activitats.

Les 43 preguntes que s’han rebut durant la primera setmana han estat majoritàriament de bars, restaurants i comerços, però també d'hotels, centres d'ensenyament, càmpings, perruqueries i centres d'estètica, tatuadors, gimnasos i consultes mèdiques.

Pel que fa a la tipologia de consultes, el gruix han estat les terrasses (ocupació de via pública i mesures sanitàries) i els requisits generals de reobertura d'establiments en la fase 1. Els altres dubtes plantejats han estat relacionats amb el menjar per emportar i el servei a domicili dels establiments de restauració, les piscines, les actuacions musicals i les obres prèvies de reobertura d'establiments.

L’objectiu del servei és donar suport a la reobertura dels establiments al llarg de les diferents fases de la desescalada amb un assessorament personalitzat i garantir el correcte compliment de les mesures per la salut de persones treballadores i clientela.