Les persones que comprin als establiments cambrilencs del 20 d’abril al 3 de juny podran guanyar passis per pujar a les firetes
- Categoritzat com: Promoció Econòmica
Els comerços de Cambrils busquen protagonistes que vulguin gaudir de les Firetes de la 67a Fira Multisectorial de Cambrils del 5 al 7 de juny. El proper dilluns 20 d’abril es posarà en marxa la 5a edició de la campanya comercial per fomentar el consum de proximitat “Protagonistes per un dia”, impulsada pel Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cambrils i la Unió de Botiguers.
La regidora de Promoció Econòmica, Patricia de Miguel, ha explicat que el sorteig “vol dinamitzar el comerç local, fomentar el consum de proximitat i començar a crear ambient durant les setmanes prèvies a la fira, que enguany torna als seus orígens i recupera la presència de l’agricultura”.
Un any més, la campanya premiarà els compradors i les compradores amb sortejos de passis infinits i packs d’entrades per les atraccions i firetes que s’instal·laran a la ciutat durant l’esdeveniment.
Concretament se sortejaran 3 accessos infinits personals i intransferibles per a pujar a les atraccions durant tot un dia (divendres, dissabte o diumenge) i 30 packs de 5 entrades per a infants i joves d’entre 3 i 16 anys. A més, també hi haurà promoció 2x1 el dijous 4 de juny, en l'obertura de les Firetes, a les 17:30 hores.
Per a participar als sortejos s’haurà de fer una compra mínima de 10 euros als comerços locals i empreses de serveis de Cambrils adherits a la campanya, del 20 d’abril al 3 de juny. La clientela rebrà una butlleta que, grapada juntament amb el tiquet de compra, caldrà que dipositi dins les urnes que es trobaran distribuïdes al Patronat de Turisme, al Centre Cívic Les Basses i a la Torre del Llimó.
Les persones guanyadores es donaran a conèixer en un sorteig el dijous 4 de juny a través dels perfils de xarxes socials de la Fira, a Instagram (@fira_cambrils), Facebook (La Fira de Cambrils) i Twitter (@FiraCambrils), i també rebran la comunicació via telefònica per part del Departament de Promoció Econòmica.
El programa complert de la Fira, així com la resta de novetats pel que fa a espais, actes i activitats, s'anunciarà durant les pròximes setmanes.