Totes les funcions seran a les 17:30 hores al Teatre del Casal Parroquial. La programació s’inicia el 20 de gener amb un espectacle de màgia i circ.
- Categoritzat com: Comunicació Cultura i Festes
- Serveis associats: Cultura
El cicle de teatre familiar “Diumenges al Teatre” estrena temporada el proper 20 de gener i avança l’horari de les funcions a les 17:30 hores. Aquesta programació cultural adreçada a tots els públics està organitzada per la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Cambrils. És una activitat consolidada des de fa 18 anys, pensada principalment pels més petits però de la que realment en gaudeix tota la família.
D’aquesta manera, la regidoria de Cultura continua apostant per aquest cicle, que un diumenge al mes apropa les arts escèniques, la cultura, la diversió, l’aprenentatge, els valors i l’entreteniment a les famílies i, al mateix temps, els permet viure i compartir uns moments màgics.
La nova temporada, de gener a abril, ofereix quatre espectacles variats de màgia, titelles, circ, humor i aventures. El cicle s’obrirà el 20 de gener amb l’espectacle de màgia i circ “Antipasti” de la companyia “El que ma queda de teatre” sobre un curiós restaurant de menjar italià. El 17 de febrer “Teatre Nu” portarà a Cambrils les aventures de la Kàtia i la seva mare. El 17 de març serà el torn de les titelles de “La companyia del Princep Totilau”, que explicaran l’origen de la vida i l’evolució del planeta, les plantes, els animals i l’espècie humana. Finalment, el 14 d’abril, la imaginació i l’humor dels contes amagats de Marcel Gros tancaran la temporada.
Tots els espectacles tindran lloc al Casal Parroquial, cedit pel grup de Teatre la Teca. El preu de l’entrada serà de quatre euros.
DIUMENGES AL TEATRE 2019
A les 117,30 h al Teatre del Casal Parroquial, plaça de l’Església de Sant Pere, s/n, Port de Cambrils
20/01/2019
El que ma queda de teatre presenta
ANTIPASTI
L’Antipasti és un curiós restaurant de menjar italià, regentat per dos cuiners especials: el xef Marcelo Mascarpone i el seu ajudant Pepino Pepperoni.
Espectacle de màgia i circ, tot al ritme de la millor música italiana.
Buon appetito!!!
17/02/2019
Teatre Nu presenta
KÀTIA
La Kàtia fa la maleta i emprèn un viatge, l’aventura de la seva vida que viurà acompanyada de la seva mare. Trobarà el que busca? Kàtia és un espectacle de teatre visual que ens parla de la necessitat de retrobar-nos amb les nostres arrels.
17/03/2019
La companyia del Princep Totilau presenta
MARE TERRA
Un espectacle que explicarà, a través del llenguatge dels objectes i els titelles, l’origen de la vida i l’evolució del nostre planeta, de les plantes i animals que hi viuen, i de la nostra espècie.
14/04/2019
Marcel Gros presenta
CONTES AMAGATS
On s’amaguen els contes?
L’humor i la imaginació es donen la mà en forma d’espectacle, Marcel Gros empren un viatge per camins imaginaris plens de formes, papers, sons i colors.... Vol trobar els CONTES AMAGATS, s’adona que d’històries n’hi ha per tot arreu, cal atrapar-les… i de vegades… et quedes quiet i les històries t’atrapen a tu!