La novena edició de les activitats d’estiu tindrà el món del cinema com a fil conductor. Com a novetat, pels nens de 3 a 8 anys es faran activitats en anglès. Continuen les estades nàutiques de 9 a 17 hores amb dinar inclòs.

  • Categoritzat com: Comunicació Cultura i Festes
  • Serveis associats: Cultura Cambrils Esport

El Cambrivacances torna del 30 de juny al 5 de setembre amb activitats culturals, de lleure i esportives per a infants i joves, organitzades per l’Institut Municipal d’Esports, amb la col·laboració del departament de Cultura. El món del cinema serà el fil conductor.

Com a novetat, pels nens de 3 a 8 anys es faran activitats en anglès perquè es familiaritzin i s’ho passin bé jugant en aquest idioma.

Aquest any continuen les destacades estades nàutiques, de 9 a 17 hores, amb dinar inclòs, amb cursos de vela, caiac, windsurf o paddle-surf. També oferim cursos o classes particulars de tennis i pàdel a les instal·lacions de Cambrils Badia.

Activitats programades

La programació de les activitats s’inicia el 30 de juny  fins el 5 de setembre.

Estan pensades bàsicament per atendre als infants i joves en descans lectiu:

  • Infants de 3 a 5 anys i de 6 a 8 anys amb tallers de pintura, dibuix, cançons populars, treballs manuals...
  • Joves de 9  a 14 anys:
  1. Vacances poliesportives: combinació de diferents activitats esportives
  2. Sortides a la platja, pels més aventures: bici, caiac, snorkel. Aquest any a més, inclou tennis, rocòdrom i atletisme.
  • Cursos de natació per nadons, petits i d’iniciació, nivell avançat
  • Cursos de vela lleugera al club nàutic Cambrils
  • Estades nàutiques, de 9 a 17 h, amb dinar inclòs, on es faran cursos de vela, caiac, windsurf, paddle-surf... 
  • Cursos i classes particulars de tennis a les instal·lacions de Cambrils Badia.

Ampli ventall d’activitats obertes  a Cambrils: 

  • Dinamització esportiva a la platja del Regueral de dilluns a diumenge
  • Gimnàstica per la Gent Gran
  • Centre d’aigües obertes organitzat pel Cambrils Club Natació. Entrenaments i Activitats formatives i diferents tallers setmanals.

 

Inscripcions

Les inscripcions es fan des del  dimarts  10 de juny al Palau Municipal d'Esports per les activitats de 3 a 14 anys i des del 12 de juny per als cursos de natació, vela, i estades nàutiques.

Es disposarà d’un ampli operatiu en funcionament per agilitzar els tràmits per fer les inscripcions, especialment dels primers dies. De tota manera, per evitar les aglomeracions, i havent-hi prou oferta perquè cap nen es quedi sense plaça, es recomana que no es vingui el primer dia a primera hora, i es vingui al llarg del dia.

El preu de l’activitat del Cambri és de 62,5€/torn.

Beques

A més, el departament de Polítiques Socials ha ofert unes bonificacions adreçades a les famílies amb dificultats socioeconòmiques, per tal de garantir l’accés a tots els nens i nenes. 

Esdeveniments esportius

  • 7 i 8 de juny, Torneig Hoquei Base
  • 8 de juny, Torneig Babys F-7
  • 14 de juny, Torneig Futbol Base CFS Mediterrani
  • 15 de juny, Festa final programa Futbol Net
  • 15 de juny, Exhibició de Judo
  • 15 de juny, 2a Triatló Cambrils
  • 15 de juny, Festival de fi de curs de dansa Dream Dance
  • 20  de juny, 10a Masterclass d’Spinning al Palau Municipal d’ Esports
  • 21 de juny, Màster de Booiaka al passeig de les Palmeres
  • Del 21 al 22 de juny, X Campionat d'Espanya d'Arc nu i tradicional
  • 21 de juny, II Torneig Futbol Sala Laguna
  • 22 de juny, 30è aniversari Futbol Sala Laguna
  • Dia 21 a partir 18h, 24h Futbol 7 UCF
  • 22 de juny, I Milla Marina de Cambrils en aigües obertes
  • 22 de juny, Festa de la Bicicleta
  • 22 de juny, Festival Patinatge artístic
  • 26 i 27 de juny, Festa fi de curs del Centre de Dansa Cambrils
  • Del 27 al 29 de juny, Torneig Costa Daurada Futbol 7
  • 28 de juny, Torneig Handbol Platja
  • Del 1 al 5 de juliol, Torneig Costa Daurada Futbol Estiu
  • 5 de juliol, Campionat Provincial Tennis Taula
  • 5 de juliol, Streetball 3x3 al passeig de les Palmeres
  • 12 de juliol, Mulla't per l'Esclerosis Múltiple a la piscina del Palau
  • Del 7 al 13 de juliol, Convenció internacional fitness i aeròbic: Fitness Cambri
  • 13 de juliol, 12è Circuit Nacional de Platjaeróbic, al passeig de les Palmeres
  • 13 de juliol, Cursa Ciclista Nou Cambrils al Nou Cambrils
  • Del 21 al 27 de juliol, II Stage Gimnàstica Rítmica
  • Del 20 al 24 d’agost, Satge Internacional Judo
  • 20 de setembre, Memorial Handbol

També destaca l’organització de campus d’estiu per part de les entitats esportives locals com ara:

  • V CAMPUS  DE TECNIFICACIÓ DE PORTERS  DE FUTBOL, organitzat per l’UCF Cambrils. Del 25 al 30 de juny de 9 a 13h (de dilluns a divendres).
  • CAMPUS DE FUTBOL UCF CAMBRILS. Del 30 de juny al 25 de juliol, de 9 a 12:30h. Ús de piscina coberta de 13 a 14h (de dilluns a divendres).
  • CAMPUS DEL FUTBOL CLUB CAMBRILS. Del 7 al 25 de juliol, de 9 a 14:30h (de dilluns a divendres). Organitza: FC Cambrils.
  • VI  CAMPUS D’ESTIU DE BÀSQUET. Del 28 de juliol al 8 d’agost de 9 a 19h Organitza: Club Bàsquet Cambrils.
  • CAMPUS DEL CLUB  TENNIS TAULA CAMBRILS. Del 4 al 30 d’agost de 16 a 20h (de dilluns a divendres).
  • CAMPUS D’ESTIU D’HOQUEI. Del 14 al 25 de juliol de 9 a 11h.
  • CAMPUS DE PATINATGE DEL CLUB PATÍ CAMBRILS. Del 30 de juny al 29  d’agost.

Activitats culturals

ESCACS A LA FRESCA

Els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, a partir de les 18 h, al parc del Pescador. Organitza: Unió d’Escacs Cambrils amb la col·laboració de l’Institut Municipal d’Esports

HORARI DE LA BIBLIOTECA

HORARI D’ESTIU: de 9:30 a 15 h  de dilluns  a divendres