La sessió, que es portarà a terme demà a dimarts a les 19 hores, anirà a càrrec del metge i psicoterapeuta gestàltic i corporal Ferran Lugo
- Categoritzat com: Comunicació Participació ciutadana
El Banc del Temps de Cambrils ha programat una xerrada informativa oberta a tothom titulada “Gestalt, una actitud de vida conscient i responsable demà dimarts, 17 d’octubre, a les 19 hores, al Centre Cívic Les Basses (carrer Sant Pere, 32). La sessió anirà a càrrec del metge i psicoterapeuta gestàltic i corporal Ferran Lugo Monforte.
La teràpia Gestalt està dins de les anomenades teràpies humanistes, amb influències de la psicoanàlisi i la filosofia oriental. Igual com la resta de teràpies humanistes, la seva manera de fer psicoteràpia no se centra en la malaltia, sinó més aviat en generar salut des de les potencialitats que posseeix la pròpia persona.
El Banc del Temps programa mensualment xerrades d’interès comunitari orientades a temes que interessen als socis de l’associació. L’àmbit de les cures i les emocions, actualment, és un dels més demanats en els intercanvis que es porten a terme. L’activitat de demà obre el cicle de tardor.