Més de 500 agents de viatge locals assistiran a les cinc presentacions del roadshow que va començar l’1 de març i acabarà dissabte

  • Categoritzat com: Comunicació Turisme

El Patronat de Turisme de Cambrils està participant en un roadshow que es du a terme de l’1 al 8 de març a diferents ciutats de Rússia de la mà del touroperador Natalie Tours, conjuntament amb diferents empreses d’allotjament turístic i destinacions com PortAventura, Estival, Best Hotels, NT Incoming, Cambrils i Salou i també empresaris de la Costa del Maresme i Costa Brava.

L’acció de màrqueting s’aturarà a les ciutats de Krasnoyarsk, Novosibirsk, Tomsk, Tyumen (Sibèria, Asia) i Ekaterinburg (Urals, Europa) i consisteix en unes presentacions amb workshop en cada ciutat, dirigides als agents de viatge locals. La previsió, en base a les experiències anteriors, és d’una afluència de més de 100 agents per ciutat. Es tracta, a més, d'unes poblacions molt grans amb un alt nombre d’agències de viatges, potencials turistes i que disposen d’aeroports internacionals amb vols xarter a Catalunya.

El Patronat compta amb russo-parlants

La presència del municipi a les diferents presentacions turístiques i actes organitzats està plenament garantida per la presència d’un tècnic cambrilenc que parla rus i, per tant, no precisa de traducció i disposa del doble de temps que la resta de participants per transmetre els valors i potencial de Cambrils.

Amb l’objectiu de reforçar un mercat emergent com el rus, el passat febrer, Cambrils ja va participar en un altre roadshow organitzat pel mateix touroperador, Natalie Tours, a quatre ciutats russes. A més del 15 al 18 de març, el patronat participarà a la fira Intourmarket de Moscou i del 19 al 21 al Mosow International Travel & Tourism Exhibition (MITT).