Avui s'ha presentat una nova edició d’aquest acord de promoció conjunta impulsat per la Diputació de Tarragona. Aquest 2025 s’hi han sumat un total de 37 ens locals, associacions i empreses turístiques de la Costa Daurada, 5 més que l’anterior. Com a novetat, enguany les accions de comunicació incorporen la creació de contingut audiovisual de promoció per a cadascun dels participants.
- Categoritzat com: Turisme
Cambrils es promocionarà en 5 fires turístiques internacionals, estatals i nacionals i en diverses companyes de comunicació conjuntes gràcies al conveni Córner 2025, impulsat per la Diputació de Tarragona, que enguany celebra 20 anys.
Aquest conveni permetrà a Cambrils i a tots els signants participar a les fires ITB (Berlin, Alemanya), WTM (Londres, Regne Unit), FITUR (Madrid), B-Travel (Barcelona) i Navartur (Pamplona), i en una campanya de publicitat que preveu accions també en aquests tres àmbits geogràfics.
La regidora de Turisme i Platges, Camí Mendoza, ha assistit avui al a presentació del conveni, que va anar a càrrec de la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, i el president del Patronat de Turisme de la institució, Carlos Brull.
La regidora ha destacat la importància del conveni Corner per facilitar la participació a les fires però ha assegurat que també cal buscar altres maneres de promocionar els atractius del municipi a l’exterior. Amb aquest objectiu, la regidora ha explicat que, com a novetat, enguany les accions de comunicació incorporen la creació de contingut audiovisual de promoció per a cadascun dels participants. Aquest material, a més d’estar al servei de les campanyes previstes en el marc del conveni, queda a disposició de les destinacions per a la difusió dels seus actius.
Un altre dels aspectes rellevants del Córner 2025 és la inclusió del Pla conjunt de Promoció de l’Interior de la Costa Daurada que es va presentar l’any passat i que és clau per millorar el posicionament i competitivitat de les destinacions d’interior, amb propostes en matèria de turisme actiu i de natura, cultura o enogastronòmic.
El conveni Córner regula la participació conjunta i coordinada al programa de fires i a les campanyes de publicitat del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, amb l’objectiu essencial de sumar esforços i estratègies per traslladar al possible turista la diversitat i riquesa de la Costa Daurada i propiciar que la visiti.
Enguany han signat el conveni Córner 37 ens públics locals i associacions empresarials i ens privats, 5 més que l’any anterior. En concret, s’hi han afegit: Fundació Eurecat “El Paisatge dels Genis”, Associació Agències de Viatges Receptives de la Costa Daurada, Associació Golf Costa Daurada, Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Serveis de Valls, Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Tarragona, (alguns tornen al Conveni Córner, després que l’any passat no hi fossin).