És la primera acció promocional conjunta de l'any de l'Aliança Turística Des de dimecres i fins diumenge, la fira permetrà posar en contacte als Patronats amb el sector turístic i el públic final
- Categoritzat com: Comunicació Alcaldia Turisme
Cambrils ha tornat a FITUR per posar a l'aparador la gastronomia com a punt diferencial de la seva promoció. En aquest sentit el recent presentat calendari gastronòmic, amb les seves nou propostes anuals, és un dels elements distribuïts al mostrador de l'estand de l'Aliança. Propostes relacionades amb el producte de proximitat i receptes autòctones formen part de la promoció d'enguany en una de les fires turístiques més importants del calendari professional.
Sota el paraigües de l'Aliança Turística, des de dimecres i fins diumenge Cambrils és present en un espai de més de 100 metres quadrats. Més de dos-cents empresaris s'han donat cita en aquest estand compartit entre els cinc municipis amb l'objectiu de concretar reunions amb contactes professionals nacionals i estrangers. Les percepcions que s'han derivat dels contactes realitzats fan pensar en bones previsions vers aquesta temporada, tot i que el mercat nacional és un dels que més retarden la seva decisió de destinació vacacional i en conseqüència, les seves reserves.
Com a novetat, Reus, Cambrils, Salou i Vila-seca, la Pineda Platja, han presentat un nou element de promoció conjunt, un catàleg de captació amb una imatge renovada i una reestructuració de continguts, oferta per productes, agenda conjunta i destacats de cada destinació.
Durant el cap de setmana, FITUR canvia la seva fisonomia per obrir-se al públic final. Madrid és un dels mercats emissors més importants per al territori, i es caracteritza per un perfil molt familiar, per tant molt en consonància amb l'oferta especialitzada de la Costa Daurada.
La fira FITUR arriba enguany a la seva 37a edició i ha incrementat el nombre d'expositors en un 9% respecte els 9.605 registrats l'any passat. Les previsions de l'organització estimen arribar enguany a comptabilitzar més de 230.000 visitants.