El mercat francès és un dels principals emissors i té moltes possibilitats de creixement

  • Categoritzat com: Comunicació Turisme

Des d’aquest dijous dia 14 i fins al dia 17 de març els municipis de la Costa Daurada Cambrils, Salou i Reus, juntament amb PortAventura World, estaran presents al Saló Mundial de Turisme de París, que es la fira del turisme per excel·lència a França.

Aquesta acció de promoció és clau dins del pla de promoció dels municipis i el parc, atès que un dels principals mercats emissors és justament el francès, un mercat amb moltes possibilitats de creixement.

D'aquesta manera s'acompleix l'objectiu de fidelització de públic, així com poder captar-ne de nou, oferint de manera atractiva una gran oferta de platges de qualitat, de gastronomia, cultura, patrimoni i del ressort temàtic, en un radi de pocs quilòmetres de distància i adreçada, principalment, al públic familiar.

Les dates de celebració d'aquest certamen permeten encara influir en la decisió  alhora d'escollir el destí vacacional per Setmana Santa i clarament la temporada estival.

Per aquesta i altres accions promocionals s’ha editat una imatge conjunta, un fulletó conjunt amb informació de tots els municipis i PortAventura World i material de marxandatge.