L’espai expositiu, sota el paraigües de Saborea, ha atret els visitants professionals amb una suma de destinació i productes com l’oli i les galeres. L’alcaldessa i el regidor de Turisme han mantingut trobades per parlar de l’oferta de Cambrils i els projectes promocionals.

  • Categoritzat com: Comunicació Turisme

Cambrils ha estat present a la fira Madrid Fusión, del 2 al 4 de febrer, per promocionar la seva gastronomia. L’espai expositiu de Cambrils ha estat situat dins de l'estand de Saborea juntament amb vuit poblacions  més de l'Associació de Destinacions per a la Promoció del Turisme Gastronòmic, de la que Cambrils és soci fundador des del 2009. La fira i congrés professional ha reunit a més de 1.200 congressistes i 700 mitjans de comunicació nacionals i internacionals.

Destinació i producte ha estat la suma que Cambrils ha portat fins a Madrid Fusión, promocionant també el calendari gastronòmic com a exemple d’unió d’esforços entre restauradors, productors i institucions públiques (Ajuntament i Patronat de Turisme) i novetat també 2015.

La presència de Patronat de Turisme s'ha completat amb la dels productes de la Cooperativa Agrícola de Cambrils, entre ells l'àmplia gamma d'olis i vinagres, però sobretot amb l'oli Mestral, premiat per segon any consecutiu, i per quarta ocasió com el Millor Oli d'Oliva d'Espanya en categoria fruitat madur. Cambrils ha completat la presència amb la crema de galeres de l'empresa Sazone&Saltee.

El programa de la fira ha contemplat presentacions i una ruta de tapes distribuïdes per les destinacions de la Saborea. Un nodrit grup de periodistes nacionals i internacionals liderats per la Secretaria d'Estat de Turisme ha participat en una presentació de Saborea i s'han endut un USB amb informació de les destinacions de Saborea, entre d'altres Cambrils.

L'alcaldessa, Mercè Dalmau, acompanyada pel regidor de Turisme, Xavi Martí, han tingut ocasió de presentar l’oferta de Cambrils i de reunir-se amb els responsables de Saborea per parlar dels projectes promocionals que es duran a terme durant el 2015. Són accions a nivell estatal per públic final i a nivell internacional adreçades a professionals en el mercat anglès, alemany, francès i italià.