L’ampli ventall d’activitats formen part del programa l’Estenedor i se celebraran durant els mesos de juliol i agost

  • Categoritzat com: Comunicació Joventut

Els joves de Cambrils, a partir de 12 anys, podran participar al llarg d’aquest estiu en un ampli ventall d’activitats creatives, d’oci, salut, educació i música.

 

Totes les activitats del programa l’Estenedor, contemplat al Pla Municipal de Joventut de Cambrils 2017-2020, estan subvencionades pel Departament de Joventut i compten amb preus assequibles.

 

A l’estand del Departament de Joventut ubicat al NIU (New) de la Fira Multisectorial de Cambrils (del 2 al 4 de juny) s’informarà d’aquestes propostes.

 

Per a totes les activitats, els interessats es poden inscriure a partir del dilluns 5 de juny al Servei d’Informació Juvenil de Cambrils (SIJ), a l’avinguda Horta de Santa Maria, 14, planta baixa. Per a més informació també poden trucar al 977 79 42 17 o bé enviar un correu electrònic a joventut@cambrils.org

Les activitats per aquest 2017

 

Oci

  • Torneig Play: Juny-Juliol a l’Ateneu Juvenil

Preu: 3 euros

 

  • Torneig tenis taula: Juny-Juliol a l’Ateneu Juvenil

Preu: 3 euros

 

Salut

  • Pàdel intermig: Els dies 4, 6, 11, 13, 18, 20, 25 i 27 de juliol, de 17 a 18:30 hores, al Cup Esports.

Preu: 20 euros

  • Pàdel surf: Bonus de 8 hores al juliol i a l’agost, de 17 a 20 hores, a Los Loros.

Preu: 10 euros

 

  • Curs bàsic caiac: Bonus de 8 hores al juliol i a l’agost, de 17 a 20 hores, a la Platja del Cavet.

Preu: 10 euros

 

  • Taller de salsa i bachata: Els dies 4 i 11 de juliol, de 10 a 12 hores, a l’Ateneu Juvenil

Preu: 5 euros

Educació

  • Campus tecnològic-Setmana Tecnològica: Del 3 al 7 de juliol, de 9 a 13 hores, a l’Ateneu Juvenil.

Preu: 20 euros

 

  • Campus tecnològic-Lego Mindstorms + mBOT: Del 31 de juliol al 4 d’agost, de 9 a 13 hores, a l’Ateneu Juvenil.

Preu: 20 euros

 

  • Classes de repàs: Dimarts i dijous / dimecres i divendres de 12 a 13 hores de juliol i agost, a l’Ateneu Juvenil.

Preu: 30 euros

 

  • Campus: aplicacions mòbils i realitat virtual: Del 17 al 21 de juliol de 9 a 13 hores, a l’Ateneu Juvenil.

Preu: 20 euros

 

  • Taller d’intel·ligència emocional: Del 24 al 28 de juliol, de 12 a 13:30 hores, a l’Ateneu Juvenil.

Preu: 10 euros

 

  • Taller de tècniques d’estudi: del 8 al 12 d’agost, de 12 a 13 hores, a l’Ateneu Juvenil.

Preu: 20 euros

 

  • Introducció als escacs: 10 i 12 de juliol, de 10 a 12 hores, a l’Ateneu Juvenil.

Preu: Gratuït

 

  • Preparació al PET: Els dilluns i dimecres de juliol i agost, de 10:30 a 12 hores, a l’Ateneu Juvenil.

Preu: 30 euros

 

  • Preparació al FIRST: Els dimarts i dijous de juliol i agost, de 10:30 a 12 hores, a l’Ateneu Juvenil.

Preu: 30 euros

Creatiu

  • Taller de pintura: 2 dies a la setmana al mes de juliol. Taller de la Nuri Mariné.

Preu: 20 euros

 

  • Taller de teatre i expressió corporal: Dilluns, dimecres i divendres d’agost, d’11 a 13 hores, a l’Ateneu Juvenil.

Preu: 15 euros

Música

  • Taller de bateria: Els dies 4, 11, 18 i 25 d’agost, d’11 a 13 hores, a l’Ateneu Juvenil.

Preu: 15 euros