El Marketplace es posarà en funcionament durant les properes setmanes sota la nova marca “Cambrils comerç”
- Categoritzat com: Comunicació Promoció Econòmica
L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza; el regidor de Promoció Econòmica, Oliver Klein, el president de la Unió de Botiguers de Cambrils, Tomàs Sierra, i el responsable de l’empresa cambrilenca CCD, Juan Carlos Navarro, han presentat avui la plataforma de venda online “Cambrils comerç”, que es posarà en funcionament durant les properes setmanes.
La plataforma, que funcionarà com a Marketplace local, està impulsada per la Unió de Botiguers i la consultoria CCD amb el suport de l’Ajuntament de Cambrils i està oberta a totes les associacions comercials de Cambrils i també als establiments a títol individual. En les properes setmanes es donaran a conèixer les campanyes que es realitzaran durant el 2021 i s’iniciaran les primeres accions enfocades al Nadal i alguns sectors específics del comerç cambrilenc.
Els establiments subscrits podran posar a la venda els seus articles, consultar l’estoc i les estadístiques dels productes, compartir la fitxa del comerç o dels articles a les xarxes socials, posar a la venda targetes regal, oferir l’arrodoniment de la compra per col·laborar en causes socials i cobrar les vendes 24 hores després del pagament a la plataforma.
A través del panell d’usuari, els comerços també podran activar i desactivar els articles que tinguin a la venda, modificar productes i preus o dissenyar campanyes publicitàries dins la plataforma. A més, rebran formació sobre el funcionament i les campanyes que s’aniran organitzant i tindran a la seva disposició un servei d’atenció al client per telèfon, whatsapp i correu electrònic.
L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, ha afirmat que la plataforma és una nova oportunitat i una eina de futur que s’uneix a altres campanyes per promocionar i enfortir el comerç cambrilenc. Per la seva part, el regidor de Promoció, Oliver Klein, ha explicat que la pandèmia ha aguditzat l’enginy i ha accelerat les iniciatives de digitalització previstes, i ha avançat que la nova estratègia se centrarà en reunir tot el comerç del municipi sota la marca “Cambrils comerç” i crear un calendari amb accions de dinamització mensuals tal com s’ha fet amb la gastronomia.
El president de la Unió de Botiguers ha afirmat que estan molt il·lusionats amb aquest pas endavant fruit del treball conjunt i ha animat a tots els comerços a pujar al carro de la venda online o a complementar-la amb aquest nou aparador. Per acabar, el responsable de l’empresa que ha desenvolupat la plataforma ha explicat que s’ha dissenyat com una experiència, serà molt intuïtiva i es podran fer cerques per producte, servei o establiment. Els clients podran triar entre recollir la comanda a les botigues o bé fer el pagament i demanar que els la portin a casa.