A més, integrants de la televisió armènia així com de la televisió i premsa ucraïnesa interessats en el producte de sol i platja i gastronomia van participar la passada setmana en una visita al municipi

  • Categoritzat com: Comunicació Turisme

L’Agència Catalana de Turisme va celebrar a finals del mes d’octubre dos fam trips de Golf a Catalunya dirigits a diversos mercats com els països nòrdics, Regne Unit, Alemanya, França, Benelux, etc. Un d’ells anava enfocat al centre de la demarcació de Barcelona i, l’altre a la Costa Daurada. Cambrils va formar part també d’aquesta cita que  va finalitzar el dia 30 d’octubre amb un workshop.

En un total, van ser 18 els touroperadors que van mostrar interès per Cambrils i van quedar molt sorpresos per l’àmplia oferta gastronòmica, de turisme familiar i esportiu que ofereix el municipi, així com també la intensa activitat cultural, festiva i associativa que viu Cambrils durant tot l’any. Els integrants d’aquests fam trips van poder participar el dia 29 en una visita a Cambrils i un posterior dinar, organitzat en col·laboració amb el Patronat de Turisme Costa Daurada, en què també hi van assistir representants de l’Associació de Golf i dels camps que van establir un espai de networking molt interessant.

Interès pel municipi de la televisió armènia i ucraïnesa

Vuit periodistes de diferents mitjans interessats en el producte de sol i platja i gastronòmic van visitar el passat divendres Cambrils, per tal de poder rebre informació de primera mà del municipi l’àmplia oferta que ofereix. Els periodistes van visitar la Confraria de Pescadors i van fer una visita a l’agrobotiga i a la Cooperativa Agrícola. Es tracta de dos equips de televisió, un del programa Vecherniy Yereva de la televisió armènia i l’altre de Mir Online de la televisió ucraïnesa. A més, s’hi afegeixen també integrants de la revista Natalie, també ucraïnesa. En total es tracta de vuit persones.