La cimera informa als nous responsables polítics sobre les accions promocionals i el pla de treball del segon semestre de 2015

  • Categoritzat com: Comunicació Turisme

Cambrils ha estat una de les dinou destinacions turístiques que han participat aquest dimarts en la cimera de l’associació ‘Saborea España’ celebrada a la seu del Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme de Madrid. L’objectiu de la trobada ha estat el d’informar als nous representants polítics sobre les accions realitzades per l’associació així com dels plans de treball per al 2015. La representació cambrilenca ha estat encapçalada per la regidora de Turisme, Mercè Dalmau, que s’ha reunit amb el representant de la Secretaria d’Estat i amb el President de Saborea España,  Pedro Larumbe a més de la resta de regidors municipals. Dalmau ha destacat el treball en xarxa que suposa el fet de formar part d’un club de producte com Saborea, del que Cambrils n’és soci fundador des de 2009.

Entre les accions més destacades que es desenvoluparan el segon semestre del 2015 destaquen una acció promocional a Londres, la participació de l’associació i d’algun dels seus integrants en l’Expo de Milà 2015 i el Dia Mundial de la Tapa, esdeveniment que, segons ha informat la Secretaria d’Estat, estarà promocionat per 24 Oficines Espanyoles de Turisme. A les accions previstes s’ha incorporat una nova proposta promocional a París per al mes d’octubre.

Un altre dels temes abordats ha estat la participació de ‘Saborea España’ a Madrid Fusion 2016, per al sector, un dels màxims aparadors en l’àmbit de la gastronomia i per tant, també del turisme gastronòmic. Innovació, ponències, zona expositiva, tallers i la possibilitat de promoció per als petits productors, són alguns dels grans atractius de la fira que, en l’edició 2015, va comptar amb l’assistènciea de 650 periodistes i 10.126 assistetnts.

 

Cambrils potencia el turisme gastronòmic a través del segell ‘Saborea España’

Cambrils és una de les 19 destinacions que integren ‘Saborea Espanya’ conjuntament amb A Coruña, Badajoz, Ciudad Real, Denia, Lanzarote, Logroño, Madrid, Menorca, Murcia, Pamplona, Sant Carles de la Ràpita, Segòvia, Sevilla, Tenerife, València, Valladolid, Vinaròs i Saragossa.

El treball conjunt dels socis de ‘Saborea España’ ha permès el desenvolupament d’una plataforma de producte amb un objectiu comú: potenciar el paper de la gastronomia com un atractiu turístic, i la col·laboració público-privada, transformant els productes gastronòmics en experiències turístiques úniques i especialitzades.

Un dels objectius per al segon semestre de l’any i sobretot per al 2016 serà la presència online i la difusió de les experiències gastronòmiques de les diferents destinacions.