Els tallers, organitzats per Comaigua, van adreçats a nens entre 3 i 12 anys. La festa vol commemorar el Dia Mundial de l’Aigua, que oficialment se celebra el 22 de març

  • Categoritzat com: Comunicació Sostenibilitat

El Parc del Pescador de Cambrils, acollirà el proper dissabte 9 d’abril, la Festa de l’Aigua, organitzada per Comaigua. La festa, que s’havia de celebrar a finals del mes de març però que es va haver de suspendre per inclemència meteorològiques, vol commemorar el Dia Mundial de l’Aigua, que oficialment se celebra el 22 de març.

Així doncs, aquest proper dissabte d’11 a 13:30 hores tindran lloc tres tallers per a infants de 3 a 12 anys. Un dels tallers serà ‘L’aigua i tu. Quedaràs retratat!’ on es busquen els millors actors i actrius per representar situacions quotidianes amb l’aigua com a protagonista. Després, es podran descarregar a la web de Comaigua.

Un altre dels tallers porta per títol ‘Fes la teva xapa!’ on es podrà dibuixar i pintar imatges divertides relacionades amb l’aigua i amb les quals els xiquets i xiquetes podran fer la seva pròpia xapa.

L’últim taller es titula ‘Ludoteca d’aigües’  i es basa en diferents jocs en què l’aigua serà l’element principal. Podran composar música, construir castells o fer navegar vaixells tot coneixent els valors de l’aigua.