És un dels cinc municipis de Catalunya que l’Agència ha identificat com a òptims per començar a promocionar l’oferta Cambrils i Mont-roig-Miami Platja són els dos únics municipis de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre
- Categoritzat com: Comunicació Turisme
- Serveis associats: Cambrils Esport
La sala de plens de l’Ajuntament de Cambrils ha estat l’escenari aquest migdia de la presentació del pla de comercialització del cicloturisme al mercat alemany de l’Agència Catalana de Turisme, que inclou als municipis de Lloret de Mar, Blanes, Santa Susanna, Cambrils i Mont-roig-Miami Platja. Més de 40 empresaris d’allotjament esportiu i empreses especialitzades en ciclisme s’han donat cita per tal de seguir les explicacions del projecte.
L’Agència Catalana de Turisme i la seva oficina a Alemanya han detectat una important oportunitat de promoció i comercialització de Catalunya com a destinació de ciclisme de carretera en el mercat alemany. Durant un any han identificat rutes i municipis que són òptims per promocionar i vendre aquesta oferta tan especialitzada en aquest mercat, han definit objectius i han dissenyat un pla d’accions que es posarà en marxa el gener del 2014. .
Catalunya reuneix requisits per ser un mercat principal
Catalunya, per la seva situació, clima, paisatge i orografia és un lloc ideal per a la pràctica del cicloturisme, ja que el cicloturista també voldrà disposar d’un bon allotjament, de facilitats per a la pràctica del seu esport favorit, de bona gastronomia i d’un entorn on pugui gaudir de la natura i principalment de la bellesa de la costa.
El projecte va destinat a captar el cicloturista en la modalitat de carretera, tant aficionat com amateur, i que visita la destinació per a la pràctica del cicloturisme única i exclusivament. Hi ha la possibilitat de captar altres cicloturistes a la mateixa destinació, però aquests no tindran com a motiu principal del viatge el cicloturisme.
El cicloturisme és uns dels productes a l’aire lliure amb més acceptació a Europa, i principalment a Alemanya, i és precisament aquest mercat el principal emissor de turistes d’aquest tipus de turisme
L’acte ha anat a càrrec de del director de màrqueting de l’Agència Catalana de Turisme, Jordi Secall, i el consultor encarregat del projecte, Matías Tomas, i també ha comptat amb la participació de l’alcaldessa de Cambrils, Mercè Dalmau, el regidor de Turisme, Xavi Martí, i el regidor d’Esports, Lluís Abella, a més del regidor de Turisme de Mont-roig del Camp, Francisco Chamizo.