Es tracta d’una proposta turística que dóna a conèixer turísticament territoris com Tortosa, Miravet i Pinell de Brai alhora que aprofita sinèrgies amb Cambrils
- Categoritzat com: Comunicació Alcaldia Turisme
Tarragona Sensations’ és una proposta turística que uneix administració pública i iniciatives privades de qualitat amb l’objectiu d’establir una aliança de promoció que doni a conèixer el patrimoni cultural, turístic i gastronòmic de les Terres de l’Ebre.
Ahir es presentava al bar Lounge del Parc del Pescador de Cambrils aquesta proposta de promoció turística que pretén apropar territoris com Cambrils, Tortosa, Miravet i el Pinell de Brai. A través d’aquesta campanya es vol activar el treball conjunt entre empreses i institucions per captar visitants de les zones costeres més populars cap a l’interior i les Terres de l’Ebre.
L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, assegura que iniciatives com aquesta són “necessàries” ja que “permeten aprofitar sinèrgies. No podem oblidar que la part d’interior i de muntanya és un bon complement a la nostra oferta turística”. Per Mendoza, aquesta activitat “pot ser un atractiu més tan pel visitant, com pel propi cambrilenc o cambrilenca”.
En una línia similar s’expressava el regidor de Turisme de l’Ajuntament de Tortosa, Alfredo Ferré, qui destacava que “Cambrils és un referent per a nosaltres. La Costa Daurada té els turistes, però nosaltres tenim moltes sensacions a vendre i aquest és el lema de la nostra campanya: les sensacions que les Terres de l’Ebre poden donar a conèixer a la resta del territori”.
Aliança público-privada
A banda de l’Ajuntament de Tortosa que, entre d’altres, promociona la seva Festa del Renaixement i de la Generalitat a través del Castell de Miravet, s’han adherit a la campanya les següents iniciatives privades: Catedral del Vi de Pinell de Brai, Descubre Musclarium i el Restaurant Villaretiro.
Amb tots aquests suports es tira endavant una campanya que vol arribar al turista de la Costa. Per aconseguir-ho s’han realitzat campanyes promocionals com per exemple, l’edició d’un fulletó promocional en sis idiomes, l’acord amb l’Associació Hotelera Salou, Cambrils, La Pineda per repartir informació entre els establiments associats o un acord entre les oficines de turisme de la Costa Daurada i de les Terres de l’Ebre, entre d’altres.