Ajuntament de Cambrils
Ajuntament de Cambrils
PLATJA PRAT D EN FORES_REGUERAL CAMBRILS
PLATJA PRAT D EN FORES REGUERAL_CAMBRILS
PLATJA LA LLOSA CAMBRILS
PLATJA PRAT D EN FORES REGUERAL DE CAMBRILS
PLATJA ESQUIROL DE CAMBRILS
PLATJA DEL CAVET DE CAMBRILS_
PLATJA DEL CAVET DE CAMBRILS
PLATJA DE LA LLOSA DE CAMBRILS
PLATJA DE LA LLOSA CAMBRILS
PLATJA DE L ARDIACA DE CAMBRILS
PLATJA DE L ARDIACA A CAMBRILS
PLATJA CAP DE SANT PERE DE CAMBRILS
PLATJA ARDIACA DE CAMBRILS
Esteu aquí: Inici / PLATGES DE CAMBRILS / Fitxers / Documents / Les platges de Cambrils

Les platges de Cambrils

Cambrils disposa de 9 platges de primera qualitat.

 

És un dels nostres millors i més valorats atractius. Cambrils estén les seves platges al llarg de 9 km de sorra fina i daurada, platges on pots gaudir del meravellós clima mediterrani.

Unes platges de qualitat, com ho demostren les banderes blaves concedides per la organització ADEAC - FEE , amb una suau pendent que fa que siguin molt segures per als més petits i, en general, per a tota la família.

A més, les nostres platges estan tocant al Passeig Marítim, al llarg de tot el litoral del municipi, on pots gaudir, a peu o amb bicicleta, de la tranquil·litat i d'un bonic paisatge costaner.

En els plànols de les platges s'indiquen els serveis que s'hi ofereixen en elles, la llegenda dels serveis de temporada els podràs visualitzar clicant AQUÍ També trobaràs els codis de conducta clicant AQUÍ.

Les 9 platges de Cambrils són:

 

PLATJA DE L'ARDIACA

La platja més meridional de Cambrils, l'excepcional Platja de l'Ardiaca, de 1.855 metres de longitud,  protegida per espigons de pedra que fan que les aigües siguin  tranquil·les i perfectes per gaudir en companyia. La platja es troba ubicada entre la Riera de Riudecanyes i el Torrent d'en Gené, és la última platja de ponent de Cambrils. Els serveis  de temporada que es proporcionen en aquesta platja són:  Cadires de Vigilància SOS, Rampa d’accés per persones amb mobilitat reduïda, Papereres de reciclatge, Dutxes i rentapeus, Sanitaris, Tendals, Gandules, Guinguetes, Canal d’entrada i sortida embarcacions, Esports Nàutics, Abalisament, Elements Informatius, Zones d’esbarjo, Camp de vòlei, Passeig Marítim, Policia Costanera, Carril Bici, Passeres a la sorra, Oasis amb jocs infantils, Pesca amb canya nocturna (de 21 a 3h.). . Sí cliques directament en la imatge trobaràs on és.


PLATJA DE LA LLOSA

La Platja de la Llosa de 1.996 metres de longitud,  està formada per badies protegides per espigons que fan que les aigües siguin tranquil·les. Aquesta platja està ubicada a ponent de Cambrils, entre la platja de l'Ardiaca i la platja Horta de Sta. Maria. Els serveis de temporada que proporciona la platja són: Aparcaments, Aparcaments reservats per a persones amb mobilitat reduïda, Caseta de Salvament, Cadires de Vigilància SOS, Rampa d’accés per a persones amb mobilitat reduïda, Zona d’ombra accessible, Bany Assistit amb Cadira Amfíbia per a persones amb mobilitat reduïda, Dutxa adaptada per a persones amb mobilitat reduïda, Papereres de rebuig, Papereres de reciclatge, Dutxes i rentapeus, Sanitaris accessibles, Tendals, Gandules, Guinguetes, Canals d’entrada i sortida embarcacions, Abalisament, Elements Informatius, Camps de Vòlei, Escola Nàutica, Esports Nàutics, Policia Costanera, Carril Bici, Passeres a la sorra, Oasis amb jocs infantils, Passeig Marítim, Pesca amb canya nocturna (De 21 a 3h) . Si cliques directament en la imatge trobaràs on és.


PLATJA HORTA DE STA. MARIA

Aquesta platja  té 377 metres de longitud, fa de porta de les platges de ponent de Cambrils. Està ubicada entre la platja de La LLosa i la platja de La Riera. Es pot passejar tranquil·lament pel seu  ample i extens passeig. També es pot fer esport utilitzant el seu carril bici. Els serveis de temporada que proporciona la platja són els següents: Aparcaments, Cadires de Vigilància SOS, Rampa d’accés per persones amb mobilitat reduïda, Papereres de reciclatge, Dutxes, Sanitaris, Tendals, Gandules, Guingueta, Abalisament, Elements Informatius, Policia Costanera, Carril Bici, Zona delimitada per a gossos, Llits Elàstics, Passeres a la sorra, Camps de Vòlei, Passeig Marítim, Pesca amb canya nocturna (De 21 a 3h). Si cliques directament en la imatge trobaràs on és.


PLATJA DE LA RIERA

La Platja de la Riera té 262 mestres de longitud, és una platja de sorra daurada gruixuda ja que està al costat de la desembocadura de la Riera d'Alforja i del Port Pesquer. Confrontada a aquesta platja trobareu el Parc botànic del Pescador i l'Oficina de Turisme de Cambrils. Aquesta platja està situada en àrea urbana tocant al passeig de les Palmeres on trobareu una zona ideal de reunió i esbarjo que també compta amb unes canxes de bàsquet de 3x3. A més , a l'estiu es realitzen esdeveniments musicals i esportius. Els serveis de temporada que proporciona la platja són: Aparcaments, Cadira de Vigilància SOS, Rampa d’accés, Papereres, Dutxes, Sanitaris, Elements Informatius, Carril Bici, Zona delimitada per a gossos, Passeig Marítim, Pesca de canya nocturna (de 21 a 3h). Si cliques directament en la imatge trobaràs on és.


PRAT D'EN FORÉS-REGUERAL

La platja Prat d'En Forès-Regueral  té 937 metres de longitud  de sorra daurada i fina, amb aigües tranquil·les i situada enmig del l'àrea urbana. És la platja més cèntrica de Cambrils. En l'època estival s'instal·la a l'aigua plataformes aquàtiques per poder gaudir. Els serveis de temporada que proporciona aquesta platja són: Aparcament, Aparcaments reservats per a persones amb mobilitat reduïda, Caseta de Salvament, Torres de Vigilància SOS, Rampa i passeres d’accés per persones amb mobilitat reduïda, Zona d’ombra adaptada, Bany Assistit amb Cadira Amfíbia per a persones amb mobilitat reduïda, Dutxa per a persones amb mobilitat reduïda, Papereres de reciclatge, Dutxes i rentapeus, Sanitaris accessibles, Tendals, Gandules, Guinguetes, Canal d’entrada i sortida d'embarcacions, Ludoteca, Abalisament, Elements Informatius, Zona d’esbarjo, Camps d’Esports (Futbol i Vòlei), Parc Aquàtic, Plataforma Aquàtica, Escola Nàutica, Esports Nàutics, Llits elàstics, Policia Costanera, Carril Bici, Passeres a la sorra, Oasis amb jocs infantils, Passeig Marítim, Pesca amb canya nocturna (De 21 a 3h). Si cliques directament en la imatge trobaràs on és.


PLATJA DEL CAVET

La Platja del Cavet és una platja que té 574 metres de longitud, situada en zona semi-urbana, molt tranquil·la, de sorra gruixuda ja que en aquesta platja desemboca la riera de Riudoms, espai natural protegit per la flora i fauna autòctona. Està situada entre la platja Prat d'En Forès-Regueral i platja de l'Esquirol. Els serveis de temporada que proporciona la platja són: Aparcaments, Caseta de Salvament, Cadira de Vigilància SOS, Rampa d’accés per persones amb mobilitat reduïda, Papereres de reciclatge, Dutxes i rentapeus, Sanitaris accessibles, Tendals, Gandules, Guingueta, Elements Informatius, Escola Nàutica, Esports Nàutics, Ludoteca, Canal de Natació en Aigües Obertes, Policia Costanera, Canal d’entrada i sortida d’embarcacions, Abalisament, Carril Bici, Passeres a la sorra, Passeig Marítim, Pesca amb canya nocturna (de 21 a 3h) . Si cliques directament en la imatge trobaràs on és.


PLATJA DE L'ESQUIROL

La platja de l'Esquirol té 656 metres de longitud, és una platja de sorra daurada, amb aigües tranquil·les i situada en àrea semi-urbana. Està situada entre la platja de Vilafortuny i la platja del Cavet. Els serveis de temporada que proporciona la platja són: Aparcament, Cadires de Vigilància SOS, Rampes d’accés per persones amb mobilitat reduïda, Papereres de reciclatge, Dutxes i rentapeus, Sanitaris, Tendals, Gandules, Guinguetes, Canal d’entrada i sortida embarcacions, Abalisament, Elements Informatius, Esports Nàutics, Escola Nàutica, Passeres a la sorra, Carril Bici, Policia Costanera, Passeig Marítim, Pesca amb canya nocturna (de 21 a 3h) . Si cliques directament en la imatge trobaràs on és.


PLATJA DE VILAFORTUNY

La Platja de Vilafortuny és una platja que té 1.762 metres de longitud de sorra daurada i fina, amb aigües tranquil·les i situada en una àrea semi-urbana, de la zona de llevant de Cambrils. Està annexa  a la platja de l'Esquirol i la platja de Cap de St Pere . Els serveis de temporada que proporciona la platja són: Aparcaments, Aparcaments reservats per a persones amb mobilitat reduïda, Caseta Salvament SOS, Cadires  de Vigilància SOS, Rampes i  passeres d’accés per a persones amb mobilitat reduïda, Papereres de reciclatge, Dutxes i rentapeus, Sanitaris accessibles, Tendals, Gandules, Guinguetes, Canals d’entrada i sortida embarcacions, Abalisament, Elements Informatius, Zona d’esbarjo, Oasis amb jocs infantils, Passeres a la sorra, Esports Nàutics, Carril Bici, Camps Vòlei, Plataforma Aquàtica, Policia Costanera, Llits Elàstics, Passeig Marítim, Pesca amb canya nocturna (de 21 a 3h), Zona d’ombra accessible, Bany Assistit amb Cadira Amfíbia per a persones amb mobilitat reduïda, Dutxa adaptada per a persones amb mobilitat reduïda . Si cliques directament en la imatge trobaràs on és.


PLATJA CAP DE ST. PERE

La platja Cap de Sant Pere  té 789 metres de longitud, és una platja de sorra daurada i fina, amb aigües tranquil·les. Aquesta és la última platja de llevant de Cambrils i limita amb Salou. Situada en àrea semi-urbana. Els serveis de temporada que proporciona la platja són: Aparcaments, Cadira de Vigilància SOS, Rampes d’accés per a persones amb mobilitat reduïda, Papereres de reciclatge, Dutxes i rentapeus, Sanitaris, Tendals, Gandules, Guinguetes, Elements Informatius, Carril Bici, Policia Costanera, Passeres a la sorra, Canals d’entrada i sortida d’embarcacions, Escola Nàutica, Esports Nàutics, Abalisament, Passeig Marítim, Pesca amb canya nocturna (De 21 a 3h). Si cliques directament en la imatge trobaràs on és.

 


 

Comparteix
arxivat sota: , ,

Conforme amb:
HTML 5 | CSS 3.0
W3C WAI-AA

Projecte desenvolupat per SEMIC Internet

La seva privacitat és important per nosaltres

Aquest lloc web utilitza tecnologies, com les cookies, per obtenir informació sobre les audiències que veuen els anuncis i el contingut, entre altres coses. Feu clic a continuació per autoritzar l'ús d'aquesta tecnologia i el processament de les seves dades personals per a aquests fins.

La seva privacitat és important per nosaltres

Pot establir les seves preferencies i consentiments depenent de com vol que s'utilitzin les seves dades segons els fins detallats a continuació.
Cookies Tècniques

__ac

Cookie generada per mantenir la sessió activa. Un cop la sessió es tanca la cookie expira.

tree-s

Cookie que controla la navegació. Un cop la sessió es tanca la cookie expira.

I18N_LANGUAGE

Cookie generada per mostrar traduccions segons l'idioma del web. Un cop la sessió es tanca la cookie expira.

cb-enabled

Cookie tècnica i estrictament necessària que conté el valor de si s'ha acceptat la instal·lació de cookies. Expira al cap d'un any

Cookies Analítiques

Google Analytics

Cookie analítica que medeix cóm interactuen els usuaris amb el contingut de la pàgina web.

Les cookies generades per google analytics son les següents:

  • _ga  S'utilitza per distingir als usuaris. Expira als 2 anys.
  • _gid  S'utilitza per distingir als usuaris. Expira al cap d'un dia.
  • _gat  S'utilitza per limitar el percentatge de les sol·licituds. Expira després d'1 minut.
  • _gac_  Inclou informació de la campanya relativa a l'usuari. Expira als 90 dies.
Cookies de Tercers

Google Translator

Cookie de Google que permet mostrar traduccions de la web a altres idiomes.

Les cookies generades per google translator son les següents:

  • googtrans  Emmagatzema l'idioma al que es vol traduir la web. Expira al tancar la sessió.
  • googtransopt  Emmagatzema les preferències de l'usuari. Expira als 2 anys.