La llar d’infants Maria Dolors Medina estrena terrassa exterior
Temàtica: Educació
La terrassa adjacent a les estances dels més menuts de l’escola necessitava un canvi per adaptar-se millor a les necessitats dels infants.
La reforma ha permès cobrir amb gespa d’alta qualitat tota la superfície proporcionant harmonia visual, un contacte càlid i agradable a la pell i un grau més de seguretat per la seva capacitat amortidora.
L’ajuntament també ha subvencionat l’ampliació de la terrassa sobre el terreny de l’antic hort escolar en desús des de fa anys. Ara aquest espai s’ha convertit en un annex directe que ofereix diferents nivells pensats per afavorir el desenvolupament motriu característic de l’etapa i per on rodolen pilotes i altres objectes fent gaudir els infants de l’aire lliure, la gespa i la descoberta de les pròpies capacitats.
El projecte educatiu de les llars d’infants municipals dóna molta importància a la cura dels espais interiors i exteriors i cerca la continuïtat entre uns i altres. Amb aquesta millora s’amplien les oportunitats de joc a l’aire lliure dels infants afavorint un aprenentatge natural i progressiu en un entorn segur i amable.