• Presentació de pliques i documents relacionats amb els procediments de contractació pública

    Aquest tràmit et permet la presentació d'ofertes en els diferents procediments de contractació pública convocats per l'Ajuntament, així com també, per l'aportació de documents que hagin estat requerits als licitadors, per part de l'Ajuntament, durant la tramitació dels esmentats procediments. En tot cas, caldrà que consultis l'apartat del perfil del contractant , on trobaràs els plecs de clàusules administratives particulars i tècniques, així con la informació essencial sobre el procediment concret, a més dels terminis de presentació.

  • Processos extraordinaris d'estabilització

    L'estabilitzacióés un procés excepcional que es convoca amb l'objectiu de reduir la taxa detemporalitat en el conjunt de les administracions públiques, tal com estableixla Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de latemporalitat en l'ocupació pública.

  • Queixes sobre Establiments

    El departament d'Activitats és el departament competent per inspeccionar les possibles molèsties provocades pels establiments als veïns.Queixes sobre establiments, activitats i instal·lacionsEl departament d'Activitats és també l'encarregat de vetllar perquè aquests desenvolupin correctament les seves activitats; així, doncs, és el departament competent per inspeccionar les possibles molèsties provocades pels establiments als veïns. Les molèsties s'han de notificar a l'Ajuntament per escrit. S'han de descriure les molèsties que es pateixen de la manera més clara i precisa possible, indicant: establiment que les provocatipus (sorolls, vibracions, fums, olors, etc.)hores en què es produeixen qualsevol altra dada que creieu convenient.Caldrà també indicar clarament una persona i un telèfon de contacte, per tal que es puguin  comprovar in situ les molèsties.En cas que les molèsties es produeixin exclusivament en hores nocturnes, és recomanable també trucar a la Policia Local per tal que puguin constatar-les i recollir-les en un informe.Les denúncies per queixes sobre establiments segueixen una tramitació reglada, de la qual el denunciant n'és convenientment informat.

  • Registre d'interessos

    Aquest tràmit permet als càrrecs electes i altres subjectes obligats presentar les seves declaracions de Béns i drets patrimonials i la d'Activitats i incompatibilitats al Registre municipal d'Interessos municipal en els casos següents:Per la pressa de possessió del càrrec.En el cas de finalització del mandat o cessament en el càrrec.Quan es modifiquin/variïn les circumstàncies de fet declarades inicialment.

  • Renúncia o Desistiment

    Aquest tràmit et permet sol·licitar la renúncia o desistiment de procediments iniciats davant l'Ajuntament.

  • Representació a tercers

    Aquest tràmit et permet comunicar a l'Ajuntament les persones físiques o jurídiques que poden representar-te, d'acord a l'article 5 de la Llei 39/2015,d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Recorda que cal acreditar la representació per formular sol·licituds, presentar declaracions responsables o comunicacions, interposar recursos, desistir d'accions i renunciar a drets. Per la resta de tràmits la representació es presumeix.

  • Reproducció de documents de l'arxiu municipal de Cambrils per a ús públic

    Els documents de l'arxiu són en general accessibles a tothom, no obstant certs expedients administratius i els seus documents poden tenir limitacions per a la seva consulta d'acord amb la legislació vigent en matèria de transparència i d'arxius i gestió de documents, a més de diversa legislació sectorial.Els articles 20 i 21 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència i bon govern, i articles 34 i 36 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d'arxius i gestió de documents senyalen limitacions per raó de les següents matèries:1. La seguretat pública.2. La investigació o la sanció de les infraccions penals, administratives o disciplinàries.3. El secret o la confidencialitat en els procediments tramitats per l'Administració pública, si el secret o la confidencialitat són establerts per una norma amb rang de llei.4. El principi d'igualtat de les parts en els processos judicials o la tutela judicial efectiva.5. Els drets dels menors d'edat.6. La intimitat i els altres drets privats legítims.7. El secret professional i els drets de propietat intel·lectual i industrial.8. El dret d'accés a la informació pública també pot ésser denegat o restringit si la informació té la condició de protegida i així ho estableix expressament una norma amb rang de llei.

  • Reserva espai parcs públics per realització d'actes públics Parc Pescador i Parc Pinaret

    Sol·licitud de reserva del parc del Pinaret, parc del Pescador o zones verdes, per realitzar un acte. Es podran reservar una part de les zones verdes o parcs per actes de diferent tipologia. L'ocupació de l'espai públic, no haurà de produir molèsties als vianants. Un cop acabada l'activitat caldrà deixar l'espai públic en les degudes condicions de neteja, manteniment, ordre, decor, ornat, salubritat i higiene. Tindran una exempció total d'aquestes taxes, les activitats dutes a terme per les escoles, centres educatius i les entitats o associacions de Cambrils, així com les ONG de caràcter nacional, estatal i internacional, sense ànim de lucre.

  • Rètols comercials

    Per a la instal·lació d'un rètol a la façana d'un establiment cal presentar una comunicació d'obres amb efectes inmediats. Caldrà indicar els tipus de materials, les mides, la ubicació en façana, el text, etc.