• LOPD, Dret de Supressió

    Aquest tràmit et permet suprimir (dret a l'oblit), gratuïtament les teves dades personals quan siguin inadequades, excessives o innecessàries, o quan es conservin durant un temps superior al que pertoqui, o siguin contràries a la LOPD.

  • Llicència ambiental

    S'ha de sol·licitar llicència ambiental per a les activitats incloses en l'Annex II de la Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.La tramitació d'aquestes autoritzacions es recull en el Títol III de la Llei 20/2009 esmentada (també la documentació necessària).Podeu consultar la normativa sanitària al Departament de Salut d'aquest ajuntament.

  • Llicència d'establiments fixos oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries

    Els establiments oberts al públic, els espectacles públics i les activitats recreatives per dur a terme la seva activitat requereixen l'obtenció prèvia d'autoritzacions, llicències o comunicació de dades abans de l'inici de l'activitat. La intervenció serà més o menys complexa en funció dels efectes que aquestes activitats tenen sobre la convivència veïnal, la mobilitat, la salut de les persones i el medi ambient.Els espectacles públics i les activitats recreatives ordinàries que estan sotmeses al règim de llicència municipal són les següents:Bars musicals amb un aforament superior a 150 persones.Discoteques.Sales de ball.Restaurants musicals amb un aforament superior a 150 persones.Sales de festes amb espectacle.Discoteques de joventut.Establiments on s'hi realitzen activitats de naturalesa sexual:Locals amb servei de bar i ambientació musical sense pista de ball o espai assimilable.Locals que ofereixen actuacions i espectacles eròtics.Les modificacions substancials d'un establiment o activitats ja autoritzades també estaran subjectes a aquesta llicència i, sempre que sigui possible, s'haurà de referir a la part o a les parts que es modifiquen.També s'ha de tenir present que els espectacles públics i les activitats recreatives incloses als annexos de la Llei 3/2010, de prevenció i seguretat en matèria d'incendis, hauran de sol·licitar l'informe previ del Servei de Prevenció d'Incendis.

  • Llicència municipal d'establiments oberts al públic de règim especial

    Els establiments oberts al públic en règim especial són aquells  amb horari especial i que es caracteritzen pelfet de poder romandre oberts al llarg del dia, preveient 2 hores de tancament obligatori cada 224 hores per tal de realitzar les tasques de neteja i ventilació.Per poder-los obrir al públic han d'obtenir la Llicència municipal d'establiments oberts al públic en règim especial amb una sèrie de singularitats.Aquesta llicència l'atorguen, amb informe vinculant previ de la Generalitat, els ajuntaments de més de 50.000 habitants. També podran atorgar-la els ajuntaments de menor població que així ho tinguin delegat de la Generalitat de Catalunya. En la resta de municipis el règim d'intervenció serà l'autorització de la Generalitat, prèvia conformitat de l'ajuntament afectat.La sol·licitud de la llicència ha de ser prèvia a l'inici de l'activitat.

  • Llicència per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari

    Segons la Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels expectacles públics i les activitats recreaives i el Decret 112/2010. de 31 d'agost, Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives, algunes activitats es consideren de caràcter extraordinari.Segons l'aart. 42.1 de la Llei 11/2009, es cosideren en quest grup les següents activitats:Els espectacles públics i les activitats recreatives que es duen a terme esporàdicament en establiments oberts al públic que tenen llicència o autorització per a una activitat diferent de la que es preten fer.Els espectacles públics i les activitats recreatives que es duen a terme en espais oberts al públic o altres locals que, to i no tenir la condició d'establiment obert al públic amb llicencia o autorització, compleixen les condicions exigibles per a dr-hi a terme els espectacles o les activitats.Segons l'article 108.2 del Decret 112/2010:En els termes que estableix l'article següent, requereixen llicència o autorització els espectacles públiics i les activitats de caràcer exyraordinari que no estan inclosos dins la llicència, autorització o comunicació prèvia d'un establiment o espai obert al públic, per incórrer en algna de les circumstàncies següents:Tenir lloc en un espai obert al públic.Tenir lloc en algun tipus d'establiment que, tot i no tenir la condició d'establiments obderts al públic amb llicència o autorització, compleixen les condicions exigibles per dur-hi a terme els espectacles o les activitats.Tenir lloc en algun tipus d'establiment que disposi de llicència o autorització diferent de l'espectacle o l'activitat recreativa que es vulgui realitzar, o diferent de les previstes en aquest Reglament.Característiques bàsiques del tràmitCal portar la documentació amb un mes d'antel·lacióExisteix un límit de 12 actuacions per any i per un establiment determinatLa documentació ve indicada per normativa

  • Peticions de poda tala arbrat municipal

    Sol·licituds relacionades amb l'arbrat de la via pública i zones verdes. Informacions i sol·licitud de poda, tala d'arbres públics per molèsties i altres incidències. Cal informar correctament de la situació dels arbres.

  • Petició d'informació a l'Arxiu

    Els documents de l'arxiu són en general accessibles a tothom, no obstant certs expedients administratius i els seus documents poden tenir limitacions per a la seva consulta d'acord amb la legislació vigent en matèria de transparència i d'arxius i gestió de documents, a més de diversa legislació sectorial.Els articles 20 i 21 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència i bon govern, i articles 34 i 36 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d'arxius i gestió de documents senyalen limitacions per raó de les següents matèries:1. La seguretat pública.2. La investigació o la sanció de les infraccions penals, administratives o disciplinàries.3. El secret o la confidencialitat en els procediments tramitats per l'Administració pública, si el secret o la confidencialitat són establerts per una norma amb rang de llei.4. El principi d'igualtat de les parts en els processos judicials o la tutela judicial efectiva.<5. Els drets dels menors d'edat.<6. La intimitat i els altres drets privats legítims.7. El secret professional i els drets de propietat intel·lectual i industrial.8. El dret d'accés a la informació pública també pot ésser denegat o restringit si la informació té la condició de protegida i així ho estableix expressament una norma amb rang de llei.

  • Petició treball en remot

    Aquest tràmit permet la presentació d'una sol·licitud per a treballar en remot als treballadors i treballadores de l'Ajuntament de Cambrils i dels seus organismes autònoms. Incorpora una instància específica amb dades  necessaries per poder accedir a l' autorització d'aquesta modalitat de treball.

  • Pla especial de pagament

    Per a facilitar el pagament en període voluntari dels deutes de cobrament periòdic als obligats tributaris, s'estableix aquest règim especial de pagament.  El pagament dels tributs acollits al Pla especial de pagament es realitzarà en sis quotes que resultaran de dividir l'import dels tributs liquidats a l'obligat tributari durant l'exericci immediatament anterior. poden haver fins a dues quotes més de regularització per diferències d'imports entre les quotes calculades i els rebuts liquidats durant l'any en curs.

  • Presentació d'al·legacions o d'un recurs

    Aquest tràmit et permet presentar al·legacions i/o interposar recursos administratius, així com aportar algun document en referència a un expedient en tràmit. També donar resposta a un requeriment fet per l'Ajuntament adjuntant-hi les dades o els documents que et demanes

  • Presentació d'excusa per actuar com a president/a o vocal, titular o suplent, en una mesa electoral per a les eleccions al Parlament Europeu del dia 09.6.2024

    Aquest tràmit permet a les persones que han estat designades per sorteig públic per formar part d'una mesa electoral, com a president/a o vocal, titular o suplent, presentar una sol·licitud d'excusa per actuar com a tal. L'ajuntament remetrà la vostra sol·licitud a la Junta Electoral de Zona a qui correspon la seva resolució i notificació abans del dia de les eleccions.