• Llicència ambiental

    S'ha de sol·licitar llicència ambiental per a les activitats incloses en l'Annex II de la Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.La tramitació d'aquestes autoritzacions es recull en el Títol III de la Llei 20/2009 esmentada (també la documentació necessària).Podeu consultar la normativa sanitària al Departament de Salut d'aquest ajuntament.

  • Llicència d'establiments fixos oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries

    Els establiments oberts al públic, els espectacles públics i les activitats recreatives per dur a terme la seva activitat requereixen l'obtenció prèvia d'autoritzacions, llicències o comunicació de dades abans de l'inici de l'activitat. La intervenció serà més o menys complexa en funció dels efectes que aquestes activitats tenen sobre la convivència veïnal, la mobilitat, la salut de les persones i el medi ambient.Els espectacles públics i les activitats recreatives ordinàries que estan sotmeses al règim de llicència municipal són les següents:Bars musicals amb un aforament superior a 150 persones.Discoteques.Sales de ball.Restaurants musicals amb un aforament superior a 150 persones.Sales de festes amb espectacle.Discoteques de joventut.Establiments on s'hi realitzen activitats de naturalesa sexual:Locals amb servei de bar i ambientació musical sense pista de ball o espai assimilable.Locals que ofereixen actuacions i espectacles eròtics.Les modificacions substancials d'un establiment o activitats ja autoritzades també estaran subjectes a aquesta llicència i, sempre que sigui possible, s'haurà de referir a la part o a les parts que es modifiquen.També s'ha de tenir present que els espectacles públics i les activitats recreatives incloses als annexos de la Llei 3/2010, de prevenció i seguretat en matèria d'incendis, hauran de sol·licitar l'informe previ del Servei de Prevenció d'Incendis.

  • Llicència municipal d'establiments oberts al públic de règim especial

    Els establiments oberts al públic en règim especial són aquells  amb horari especial i que es caracteritzen pelfet de poder romandre oberts al llarg del dia, preveient 2 hores de tancament obligatori cada 224 hores per tal de realitzar les tasques de neteja i ventilació.Per poder-los obrir al públic han d'obtenir la Llicència municipal d'establiments oberts al públic en règim especial amb una sèrie de singularitats.Aquesta llicència l'atorguen, amb informe vinculant previ de la Generalitat, els ajuntaments de més de 50.000 habitants. També podran atorgar-la els ajuntaments de menor població que així ho tinguin delegat de la Generalitat de Catalunya. En la resta de municipis el règim d'intervenció serà l'autorització de la Generalitat, prèvia conformitat de l'ajuntament afectat.La sol·licitud de la llicència ha de ser prèvia a l'inici de l'activitat.

  • Llicència per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari

    Segons la Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels expectacles públics i les activitats recreaives i el Decret 112/2010. de 31 d'agost, Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives, algunes activitats es consideren de caràcter extraordinari.Segons l'aart. 42.1 de la Llei 11/2009, es cosideren en quest grup les següents activitats:Els espectacles públics i les activitats recreatives que es duen a terme esporàdicament en establiments oberts al públic que tenen llicència o autorització per a una activitat diferent de la que es preten fer.Els espectacles públics i les activitats recreatives que es duen a terme en espais oberts al públic o altres locals que, to i no tenir la condició d'establiment obert al públic amb llicencia o autorització, compleixen les condicions exigibles per a dr-hi a terme els espectacles o les activitats.Segons l'article 108.2 del Decret 112/2010:En els termes que estableix l'article següent, requereixen llicència o autorització els espectacles públiics i les activitats de caràcer exyraordinari que no estan inclosos dins la llicència, autorització o comunicació prèvia d'un establiment o espai obert al públic, per incórrer en algna de les circumstàncies següents:Tenir lloc en un espai obert al públic.Tenir lloc en algun tipus d'establiment que, tot i no tenir la condició d'establiments obderts al públic amb llicència o autorització, compleixen les condicions exigibles per dur-hi a terme els espectacles o les activitats.Tenir lloc en algun tipus d'establiment que disposi de llicència o autorització diferent de l'espectacle o l'activitat recreativa que es vulgui realitzar, o diferent de les previstes en aquest Reglament.Característiques bàsiques del tràmitCal portar la documentació amb un mes d'antel·lacióExisteix un límit de 12 actuacions per any i per un establiment determinatLa documentació ve indicada per normativa

  • Peticions de poda tala arbrat municipal

    Sol·licituds relacionades amb l'arbrat de la via pública i zones verdes. Informacions i sol·licitud de poda, tala d'arbres públics per molèsties i altres incidències. Cal informar correctament de la situació dels arbres.

  • Petició d'informació a l'Arxiu

    Els documents de l'arxiu són en general accessibles a tothom, no obstant certs expedients administratius i els seus documents poden tenir limitacions per a la seva consulta d'acord amb la legislació vigent en matèria de transparència i d'arxius i gestió de documents, a més de diversa legislació sectorial.Els articles 20 i 21 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència i bon govern, i articles 34 i 36 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d'arxius i gestió de documents senyalen limitacions per raó de les següents matèries:1. La seguretat pública.2. La investigació o la sanció de les infraccions penals, administratives o disciplinàries.3. El secret o la confidencialitat en els procediments tramitats per l'Administració pública, si el secret o la confidencialitat són establerts per una norma amb rang de llei.4. El principi d'igualtat de les parts en els processos judicials o la tutela judicial efectiva.<5. Els drets dels menors d'edat.<6. La intimitat i els altres drets privats legítims.7. El secret professional i els drets de propietat intel·lectual i industrial.8. El dret d'accés a la informació pública també pot ésser denegat o restringit si la informació té la condició de protegida i així ho estableix expressament una norma amb rang de llei.

  • Petició treball en remot

    Aquest tràmit permet la presentació d'una sol·licitud per a treballar en remot als treballadors i treballadores de l'Ajuntament de Cambrils i dels seus organismes autònoms. Incorpora una instància específica amb dades  necessaries per poder accedir a l' autorització d'aquesta modalitat de treball.

  • Presentació d'al·legacions o d'un recurs

    Aquest tràmit et permet presentar al·legacions i/o interposar recursos administratius, així com aportar algun document en referència a un expedient en tràmit. També donar resposta a un requeriment fet per l'Ajuntament adjuntant-hi les dades o els documents que et demanes

  • Presentació de pliques i documents relacionats amb els procediments de contractació pública

    Aquest tràmit et permet la presentació d'ofertes en els diferents procediments de contractació pública convocats per l'Ajuntament, així com també, per l'aportació de documents que hagin estat requerits als licitadors, per part de l'Ajuntament, durant la tramitació dels esmentats procediments. En tot cas, caldrà que consultis l'apartat del perfil del contractant , on trobaràs els plecs de clàusules administratives particulars i tècniques, així con la informació essencial sobre el procediment concret, a més dels terminis de presentació.

  • Processos extraordinaris d'estabilització

    L'estabilitzacióés un procés excepcional que es convoca amb l'objectiu de reduir la taxa detemporalitat en el conjunt de les administracions públiques, tal com estableixla Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de latemporalitat en l'ocupació pública.

  • Queixes sobre Establiments

    El departament d'Activitats és el departament competent per inspeccionar les possibles molèsties provocades pels establiments als veïns.Queixes sobre establiments, activitats i instal·lacionsEl departament d'Activitats és també l'encarregat de vetllar perquè aquests desenvolupin correctament les seves activitats; així, doncs, és el departament competent per inspeccionar les possibles molèsties provocades pels establiments als veïns. Les molèsties s'han de notificar a l'Ajuntament per escrit. S'han de descriure les molèsties que es pateixen de la manera més clara i precisa possible, indicant: establiment que les provocatipus (sorolls, vibracions, fums, olors, etc.)hores en què es produeixen qualsevol altra dada que creieu convenient.Caldrà també indicar clarament una persona i un telèfon de contacte, per tal que es puguin  comprovar in situ les molèsties.En cas que les molèsties es produeixin exclusivament en hores nocturnes, és recomanable també trucar a la Policia Local per tal que puguin constatar-les i recollir-les en un informe.Les denúncies per queixes sobre establiments segueixen una tramitació reglada, de la qual el denunciant n'és convenientment informat.