Unitat de Sala de Comunicacions
1. La Sala és el centre operatiu de gestió, coordinació, tractament de la informació i d'atenció telefònica al ciutadà, opera les 24 hores del dia.
2. És l'encarregada de gestionar i coordinar les operacions de totes les unitats i de mantenir el vincle operatiu amb els demés organismes policials, emergències, protecció civil i serveis municipals.
3. La tasca més importants que desenvolupa, és l'atenció telefònica de requeriments del ciutadà, donant una resposta correcta, unitària, personalitzada i de qualitat, que té la missió de resoldre les seves demandes d'informació, atendre les queixes, problemes, dubtes, suggerències.
4. Supervisar i demanar , si l'operatiu ho requereix, suport i gestió d'altres cossos externs, bombers, ambulàncies, altres cossos de seguretat, etc.
5. La comunicació permanent amb totes les patrulles i dotacions dels cos que estiguin al carrer les 24 hores de servei i la gestió de tota la informació i la seva posterior canalització als departaments, bé del mateix cos o externs.